Jaguar
Έχοντας δώσει ήδη δώσει το στίγμα της στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όπου πραγματοποίησε την πρεμιέρα της το Νοέμβριο του 2012, η Jaguar XFR-S, “επιστρέφει” σε ευρωπαϊκό έδαφος, συστήνοντας και από “κοντά” τις προδιαγραφές που συνοδεύουν τον τίτλο της, ως της ταχύτερης XF. Στην “καρδιά» της XFR-S βρίσκεται το V8 υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 5,0 […]
Spotlight
-
«Είχαν καταλάβει ότι είμαι ξύπνια αλλά...» - Ανατριχιαστική η κατάθεση της 12χρονης από τη Χαλκίδα
-
«Βόμβα» NYT: Οι ΗΠΑ δεν διαβίβασαν στη Ρωσία όλα τα στοιχεία για την τρομοκρατική επίθεση
-
Καρέ καρέ η δράση της 27χρονης που έκλεβε πορτοφόλια στο λεωφορείο - Πώς εγκλωβίστηκε από τον οδηγό
-
Κάτω από την βάση η Ελλάδα στην ποιότητα ζωής
Έχοντας δώσει ήδη δώσει το στίγμα της στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όπου πραγματοποίησε την πρεμιέρα της το Νοέμβριο του 2012, η Jaguar XFR-S, “επιστρέφει” σε ευρωπαϊκό έδαφος, συστήνοντας και από “κοντά” τις προδιαγραφές που συνοδεύουν τον τίτλο της, ως της ταχύτερης XF.
Στην “καρδιά» της XFR-S βρίσκεται το V8 υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 5,0 λίτρων από την αντίστοιχη έκδοση της XKR-S το οποίο αποδίδει 542 ίππους και 680 Nm ροπής και συνδυάζεται με το κιβώτιο εννέα σχέσεων της ZF.
Χάρη στο παραπάνω μηχανικό σύνολο η XFR-S επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 300 χλμ./ώρα.
Σε αρμονία με την αισθητά αυξημένη ισχύ της η XFR-S διαθέτει αναβαθμισμένο διαφορικό ενώ, βελτιωμένο είναι και το σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας.
Την αποτύπωση της επιπλέον ισχύος στις εξωτερικές της επιφάνειες αναλαμβάνει μια σειρά από διαφοροποιημένα στοιχεία όπως ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, οι μεγαλύτερες και περισσότερες εισαγωγές αέρα, το ανθρακονημάτινο splitter μπροστά και ο επίσης ανθρακονημάτινος αεροδυναμικός διαχύτης στο πίσω τμήμα.
Την εικόνα συμπληρώνει η τροποποιημένη σχεδίαση των κατώτερων τμημάτων των πλευρικών επιφανειών και οι τροχοί των 20 ιντσών.
Ν.Κ
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις