Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Yari-Mati Latvalla:

Yari-Mati Latvalla: «Το Πρωτάθλημα Οδηγών στόχος μου το 2014»

O Yari-Mati Latvalla απαντά στις ερωτήσεις του BHMA FM 99.5, δηλώνοντας ικανοποιημένος από την απόφασή του να μετακινηθεί -μετά από σχεδόν 10 χρόνια- από την ομάδα της Ford σε αυτήν της VW.

Γιάννης Αδάναλης

Normal
0

MicrosoftInternetExplorer4

Αλήθεια, στο άκουσμα της Ελλάδας ποιες είναι οι πρώτες
σκέψεις που περνούν από το μυαλό σου;

Ερχόμενος στην Ελλάδα έχω καλή διάθεση, η ελληνική σαλάτα, ο ζεστός καιρός. Από την άλλη, πρόκειται για έναν «καυτό» αγώνα, που έχει υψηλές απαιτήσεις από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Πιθανώς αποτελεί ένας από τους σκληρότερους χωμάτινους αγώνες της χρονιάς.

Αυτή είναι η πρώτη αγωνιστική σεζόν στην ομάδα της VW. Πόσο εύκολο είναι για σένα να αλλάζεις ομάδες και συναδέλφους;

Η ομάδα είναι εξαιρετική, αισθάνομαι πολύ καλά σε αυτήν, το κλίμα είναι φανταστικό, το αυτοκίνητο πολύ γρήγορο και ταυτόχρονα αξιόπιστο. Φυσικά, χρειάζομαι λίγο χρόνο για να προσαρμοστώ. Τα νέα πρόσωπα είναι πολλά και το αυτοκίνητο είναι επίσης νέο – μετά από σχεδόν 10 χρόνια στη Ford, όπου γνώριζα πολύ καλά τους ανθρώπους και το αυτοκίνητο, ήταν μια μεγάλη αλλαγή για μένα. Γενικώς, πάντως, είμαι πολύ ικανοποιημένος και χαρούμενος με τη νέα μου ομάδα.

Πίστευες στην αρχή της χρονιάς ότι η ομάδα σου θα ήταν τόσο ανταγωνιστικής;

Αποτελεί έκπληξη για μένα όπως και για πολλούς ακόμα, ωστόσο η αφοσίωση της ομάδας έφερε αυτά τα αποτέλεσμα – ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουν. Τα πάντα γίνονται με κάποιο σκοπό. Γι’ αυτό βλέπετε αυτά τα αποτελέσματα.

Παρακολουθώντας το S. Ogier να κερδίζει τους τρεις από τους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν, θα πρέπει να υποθέσουμε ότι το Polo WRC αποτελεί το καλύτερο αυτοκίνητο του πρωταθλήματος;

Για την ώρα τo αυτοκίνητο δείχνει πολύ ισχυρό. Για να είμαι ειλικρινής είναι εξαιρετικά ικανό κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, στο χιόνι, το χώμα και την άσφαλτο. Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα στη σεζόν και κατά τη δική μου άποψη έχουμε τις περισσότερες πιθανότητες για να κερδίσουμε το πρωτάθλημα. Ωστόσο θα πρέπει να παραμείνουμε σε εγρήγορση, να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι γιατί είναι σίγουρο ότι η Ford και η Citroen θα βελτιώσουν τα αυτοκίνητά τους.

Τελικά, ο Jost Capito διαθέτει το «μαγικό» άγγιγμα;

Ο Jost Capito είναι ο επικεφαλής, έχει έναν πολύ σημαντικό ρόλο, κάνει πραγματικά καλή δουλειά στην ομάδα. Ωστόσο, χρειάζεσαι περισσότερους από έναν για να κτίσεις μια ομάδα. Το κλίμα είναι σημαντικό και ο Jost Capito είναι υπεύθυνος γι’ αυτό.

Ποιος είναι ο βασικός σου στόχος για την τρέχουσα αγωνιστική σεζόν; Θεωρείς ότι θα σου δοθεί η ευκαιρία να διεκδικήσεις του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών;

Το πρωτάθλημα των οδηγών δεν βρίσκεται ανάμεσα στους φετινούς μου στόχους. Εστιάζω την προσοχή στην προσπάθεια να αισθανθώ πιο άνετα με το αυτοκίνητο ώστε να έχω τη δυνατότητα να βελτιώσω το Polo WRC και να προσφέρω βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Το Πρωτάθλημα Οδηγών ίσως αποτελέσει στόχος μου το 2014.

Όλοι αντιλαμβάνονται ότι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι πρέπει να γίνει πιο ελκυστικό. Τι πρέπει να αλλάξει από τη δική σου οπτική γωνία;

Τα ράλλυ αποτελούν από μόνα τους ένα υπέροχο σπορ, είναι συναρπαστικά, είναι ένα πραγματικά θεαματικό σπορ. Το πρόβλημα είναι ότι χρειαζόμαστε περισσότερη τηλεοπτική κάλυψη. Για μένα η ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη είναι το κλειδί για να κάνουμε το σπορ πιο ελκυστικό. Επίσης χρειαζόμαστε περισσότερα service, οι θεατές θέλουν να παρακολουθούν τη διαδικασία του service.

Πιστεύεις ότι η ιδέα μιας υπερειδικής που θα αποφασίζει για τον νικητή του αγώνα θα μπορούσε να αποδειχθεί χρήσιμη για το σπορ;

Η σημερινή μορφή των υπερειδικών διαδρομών, από τις οποίες παίρνεις κάποιους έξτρα πόντους αποτελεί για μένα μια καλή βάση. Δεν θα την άλλαζα σημαντικά. Φυσικά γίνονται συζητήσεις ώστε να παίρνεις πόντους κάθε αγωνιστική μέρα, αλλά για μένα δεν είναι σωστό. Το σπορ πρέπει να παραμείνει ως έχει, με τη δυνατότητα να παίρνεις κάποιους επιπλέον πόντους στην τελευταία διαδρομή. Τα ράλι αποτελούν μια δοκιμασία αντοχής.

Ποια είναι η αγαπημένη σου επιφάνεια; Η άσφαλτος, το χώμα ή το χιόνι;

Για να είμαι ειλικρινής είναι το χώμα. Το διασκεδάζω οδηγώντας στο χιόνι και στην άσφαλτο, αλλά το χώμα είναι το καλύτερο για μένα.

Ποια είναι η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή της καριέρας σου;

Η καλύτερη, για να είμαι ειλικρινής, είναι η νίκη μου στο ράλι Σουηδίας. Η πρώτη μου νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με την οποία κατέρριψα τον ρεκόρ του Henri Toivonen. Η χειρότερη στιγμή είναι η εγκατάλειψή μου στο ράλλυ Πολωνίας το 2009.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου οδηγός;

Ο Henri Toivonen και ο Juha Kankounen.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου αγώνας;

Φυσικά είναι το ράλλυ Φιλανδίας, αλλά αν δεν το συνυπολογίσουμε είναι το ράλλυ Αυστραλίας.

Ποιο είναι το καθημερινό σου αυτοκίνητο;

Ένα VW Passat Alltrack.

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:»Κανονικός πίνακας»;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:»»;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:»Times New Roman»;}

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024