Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
KIA

KIA

Με ένα παιχνιδιάρικο concept με πολλές προοπτικές εξέλιξης, και το νέο KIA Soul προσγειώνεται η κορεατική φίρμα στην Φρανκφούρτη. Το Niro Concept όπως ονομάζεται, εκτός από μια σχεδιαστική μελέτη με ιδιάζουσα αισθητική, προετοιμάζει το έδαφος για ένα νέο συμπαγών διαστάσεων crossover το οποίο, θα ενταχθεί στην γκάμα της ΚΙΑ. Κάτω από τις τολμηρά σχεδιασμένες μυώδεις […]

Με ένα παιχνιδιάρικο concept με πολλές προοπτικές εξέλιξης, και το νέο KIA Soul προσγειώνεται η κορεατική φίρμα στην Φρανκφούρτη.

Το Niro Concept όπως ονομάζεται, εκτός από μια σχεδιαστική μελέτη με ιδιάζουσα αισθητική, προετοιμάζει το έδαφος για ένα νέο συμπαγών διαστάσεων crossover το οποίο, θα ενταχθεί στην γκάμα της ΚΙΑ.

Κάτω από τις τολμηρά σχεδιασμένες μυώδεις επιφάνειές του με την υπογραφή του ευρωπαϊκού κέντρου σχεδιασμού της φίρμας στην Φρανκφούρτη βρίσκεται μια νέα πλατφόρμα η οποία θα φιλοξενήσει μια σειρά νέων μικρομεσαίων μοντέλων της KIA.

Έτσι, παρά την επιβλητική εμφάνιση που παραπέμπει σε αυθεντική off-road πρόταση το Niro με μήκος 4,185 μ., πλάτος 1,85 και ύψος 1,558 αποτελεί ουσιαστικά ένα τυπικό, από πλευράς μεγέθους, αυτοκίνητο για την πόλη, εκπροσωπώντας μια απόπειρα των Κορεατών να εκμεταλλευτούν την ολοένα και πιο προσοδοφόρα κατηγορία των αστικών crossover με χαρακτήρα.

Τις διαστάσεις του Niro συμπληρώνουν το μεταξόνιο των 2,59 μ. καθώς και τα 1,63 μ. μετατρόχια ενώ, στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ξεχωρίζουν στοιχεία όπως οι προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες τις οποίες η ΚΙΑ κωδικοποιεί ως “butterfly doors”, οι καθρέφτες από plexiglass με τις ενσωματωμένες κάμερες και η ανθρακονημάτινη επένδυση του χώρου αποσκευών.

Στο εσωτερικό με τη 2+2 διάταξη των καθισμάτων ξεχωρίζει η upmarket προσέγγιση που σηματοδοτείται από τα ακριβά υλικά όπως το δέρμα, την ψηφιακή κεντρική κονσόλα, την μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό όπου εκτός από τις ενδείξεις του συστήματος infotainment, του συστήματος πλοήγησης, και του Bluetooth, εμφανίζονται ενδείξεις που αφορούν τον προσανατολισμό, το υψόμετρο καθώς και οι εικόνες από τις κάμερες στους εξωτερικούς καθρέφτες αλλά και την κάμερα οπισθοπορείας.

Σε ό,τι αφορά το σύνολο που κινεί το Niro, πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα της KIA με χωρητικότητα 1,6 λίτρων η οποία αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 45 ίππων το οποίο κινεί τον πίσω άξονα όταν οι συνθήκες απαιτούν κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Το ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτείται από την ενέργεια που προκύπτει κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης, ενώ το σύνολο συμπληρώνεται από ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Στη γερμανική έκθεση κάνει το ντεμπούτο της και η ευρωπαϊκή έκδοση της νέας γενιάς του Soul.

Έχοντας πλέον ως αφετηρία την πλατφόρμα του Kia cee’d και ανασχεδιασμένο συνολικά αμάξωμα με επιρροές από το πρωτότυπο Track’ster το νέο Soul υπόσχεται κατά 29% περισσότερη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου ενώ διαθέτει και βελτιωμένη ανάρτηση με γόνατα McPherson στον μπροστινό άξονα και μεγαλύτερα αμορτισέρ στον πίσω άξονα.

Τα παραπάνω στοιχεία υπόσχονται βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά, ποιότητα κύλισης, αλλά και περισσότερη άνεση.

Προς την κατεύθυνση περισσότερης άνεσης και χώρου στοχεύουν και οι ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις του Soul. To μεταξόνιο του έχει αυξηθεί κατά 2,0 εκατοστά, αυξάνοντας αντιστοίχως το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου που φτάνει τα 4,14 μ. Αυξημένο είναι κατά 1,5 εκατοστό και το πλάτος, το οποίο ανέρχεται στα 1,8 μ. ενώ αμετάβλητο παραμένει το ύψος στα 1,61 μέτρα.

Με δεδομένες τις παραπάνω διαστάσεις το νέο Soul υπόσχεται να προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία στο θάλαμο επιβατών, ενώ βελτιωμένες είναι και οι μεταφορικές του δυνατότητες σε ό,τι αφορά το χώρο αποσκευών. Η χωρητικότητα του τελευταίου έχει αυξηθεί κατά 4% φτάνοντας τα 354 λίτρα, ενώ, επιπλέον το άνοιγμα της θύρας του πορτ μπαγκάζ είναι και κατά 60% μεγαλύτερο.

Εμπλουτισμένη είναι και η λίστα εξοπλισμού στην οποία συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω σε συνδυασμό με προβολείς xenon και σύστημα High Beam Assist, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή, αλλά και μια σειρά από βοηθητικά συστήματα και συστήματα ασφαλείας όπως το cruise control, το σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας αλλά και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.

Ν.Κ.

auto.in.gr

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024