Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz

Mercedes-Benz

Αν και απολύτως αναμενόμενη, η αποκάλυψη της κορυφαίας coupe πρότασης της Mercedes-Benz η οποία δίνει το στίγμα της από το floor της ελβετικής έκθεσης, εξακολουθεί να εντυπωσιάζει καταφέρνοντας να προχωρήσει ακόμα ένα βήμα την ικανότητα των S μοντέλων της φίρμας να καθορίζουν τάσεις. Με ορίζοντα διάθεσης το δεύτερο εξάμηνο του 2014, η S-Class Coupe, αν […]

Αν και απολύτως αναμενόμενη, η αποκάλυψη της κορυφαίας coupe πρότασης της Mercedes-Benz η οποία δίνει το στίγμα της από το floor της ελβετικής έκθεσης, εξακολουθεί να εντυπωσιάζει καταφέρνοντας να προχωρήσει ακόμα ένα βήμα την ικανότητα των S μοντέλων της φίρμας να καθορίζουν τάσεις.

Με ορίζοντα διάθεσης το δεύτερο εξάμηνο του 2014, η S-Class Coupe, αν και παραμένει πιστή στο πρωτότυπο που προηγήθηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης, εξακολουθεί να εκπλήσσει ως έκδοση παραγωγής, με μια σειρά από χαρακτηριστικά τα οποία φανερώνουν την εμμονή της φίρμας με την λεπτομέρεια και την αναγωγή της σε δήλωση υπεροχής σε κάθε επίπεδο.

Έτσι, διατηρώντας τις αναλογίες του concept, η Mercedes-Benz S-Class Coupe έχει κατά 8,9 εκ. μικρότερο μήκος και κατά 8,5 χαμηλότερη οροφή από την τετράθυρη έκδοσή της. Ως αποτέλεσμα οι νέες -σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του μοντέλου- διαστάσεις διαμορφώνονται σε 5,027 μ. μήκος, 1,411 μ. ύψος, 1,899 μ. πλάτος, ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2,945 μ.

Το οπτικό εφέ μιας αυθεντικής coupe πρότασης στοιχειοθετείται από το χαρακτηριστικό τόξο της οροφής που καθορίζει αναλόγως και τις υπόλοιπες γυάλινες επιφάνειες, τους μεγαλύτερους πίσω θόλους και τα νέας σχεδίασης πίσω φωτιστικά σώματα LED που αγκαλιάζουν τα φτερά εξασφαλίζοντας μια δυναμικότερη εικόνα.

Την αισθητική διαφοροποίηση από τις μέχρι τώρα γνωστές τετράθυρες εκδόσεις του μοντέλου συμπληρώνουν στοιχεία όπως οι γυαλιστεροί αεροδυναμικοί διαχύτες μπροστά και πίσω, αλλά και τα αντίστοιχης όψης κατώτερα πλευρικά τμήματα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η πανοραμική ηλιοροφή του coupe η οποία μεταβάλλει τη διαπερατότητα της στο φως με το πάτημα ενός κουμπιού, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό της coupe έκδοσης.

Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζει η χαρακτηριστική τρισδιάστατη γρίλια σε μια δυναμικότερη επαναπροσέγγιση σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση της S-Class και το έμβλημα της φίρμας στο κέντρο. Την εικόνα συμπληρώνουν το χαρακτηριστικά μακρύ καπό και οι μεγάλοι τροχοί οι οποίοι θα ξεκινούν από τις 18 και φτάνουν τις 20 ίντσες.

Μία από τις επιλογές που εισαγάγει η S-Class Coupe και η οποία συνοψίζει την εμμονή στην -πολυτελή- λεπτομέρεια από την φίρμα και ταυτόχρονα τη διάθεση διαφοροποίησης από την τετράθυρη έκδοση, είναι η δυνατότητα εξοπλισμού των φωτιστικών σωμάτων -κεντρικών, ημέρας και δείκτες αλλαγής πορείας- με κρυστάλλους Swarovski.

Στοχευμένες αλλαγές , σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα των S-Class, με γνώμονα την αποτύπωση του επιπλέον δυναμισμού έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό με κυρίαρχο το πιο sport τριάκτινο τιμόνι.

Στη θέση τους παραμένουν οι ευμεγέθεις οθόνες, ωστόσο, η Mercedes-Benz μεταβάλλει τις επιλογές για τις επενδύσεις εισαγάγοντας νέες σε χρώμα και λεπτομέρειες και αποκλειστικές για την Coupe, όπως το Bengal Red και το Porcelain White, ενώ αφαιρεί και το αναλογικό ρολόι που κοσμεί το ταμπλό των τετράθυρων S-Class.

Παράλληλα, η S-Class Coupe εξοπλίζεται με το touchpad που έκανε πρεμιέρα στην νέα C-Class και το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τις λειτουργίες του infotainment με τρόπο αντίστοιχο ενός smartphone.

Στους τεχνολογικούς «νεολογισμούς» της Coupe συμπεριλαμβάνεται και ένα νέο head-up display προσαρμοσμένο στο δυναμικό της προσανατολισμό, αλλά και το σημαντικότερο μια επιπλέον λειτουργία στο έξυπνο σύστημα αυτόματης ρύθμισης των αναρτήσεων με την σάρωση του δρόμου, Magic Body Control.

Η νέα λειτουργία ονομάζεται Active Curve και προσθέτει στις γνωστές ιδιότητες του παραπάνω συστήματος τη δυνατότητα να μεταβάλλει το ύψος της ανάρτησης εν όψει στροφής.

Όταν η κάμερα στο παρμπρίζ ανιχνεύσει επικείμενη στροφή συνεργάζεται με το σύστημα της ανάρτησης δίνοντας, αναλόγως την στροφή και έως 2,5 μοίρες, την απαραίτητη κλίση στο αυτοκίνητο που στρίβει «με τρόπο αντίστοιχο των σκιερ ή των δικυκλιστών», όπως σημειώνει η Mercedes-Benz, και καθιστώντας έτσι την αλλαγή κατεύθυνσης πιο “αδιόρατη” για τους επιβαίνοντες.

Η συγκεκριμένη λειτουργία του Magic Body Control μπορεί να επιλεγεί μέσω του αντίστοιχου προγράμματος οδήγησης και ενεργοποιείται από ταχύτητες 30 χλμ./ώρα έως 180 χλμ./ώρα. Φυσικά από το τεχνολογικό παλμαρέ της S-Class Coupe δεν λείπουν όλα τα υπόλοιπα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που έκαναν πρεμιέρα μαζί με την τετράθυρη έκδοση της γερμανικής ναυαρχίδας.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η S-Class Coupe, σε μια ακόμα ένδειξη δυναμικότητας, αποκαλύφθηκε στην έκδοση S 500 η οποία εξοπλίζεται με οχτακύλινδρο κινητήρα 4,7 λίτρων με ισχύ 455 ίππων και 700 Nm ροπής.

Οι υπόλοιπες επιλογές αναμένεται να ακολουθήσουν, συμπεριλαμβανομένης της S 63 AMG η οποία αναμένεται να επωφεληθεί από έναν biturbo V8 5,5 λίτρων.

auto.in.gr

Sports in

Σε κίνδυνο οι ισπανικοί σύλλογοι και η Φούρια Ρόχα λόγω της κυβερνητικής κηδεμονίας στην ομοσπονδία

Στελέχη της UEFA θεωρούν πως η κυβερνητική κηδεμονία στην ισπανική ομοσπονδία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τη στιγμή που δεν υπήρξε η ίδια ανοχή και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024