Suzuki
Τις τελευταίες ημέρες στην ευρωπαϊκή αγορά φαίνεται πως μετρά το Suzuki Alto, καθώς η ιαπωνική φίρμα έχει αποφασίσει ήδη την αντικατάστασή του με ένα νέο, αυτοκίνητο πόλης. Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Νέο Δελχί, το Celerio πάτησε για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού με αφορμή την 84η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Με μήκος που δεν […]
Spotlight
-
Αυτό το επάγγελμα διατηρεί τον εγκέφαλο νέο
-
Διευκρινίσεις του υπουργείου Υγείας σχετικά με την εφαρμογή botox - Ποιες ειδικότητες γιατρών πρέπει να εμπιστεύεστε
-
Σοκ με μητέρα 2 παιδιών: Της έκοψαν τα φρένα για να τη σκοτώσουν - Πώς κατάφερε να σταματήσει το αυτοκίνητο
-
Παρουσία Τσίπρα γίνεται γνωστό το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ
Τις τελευταίες ημέρες στην ευρωπαϊκή αγορά φαίνεται πως μετρά το Suzuki Alto, καθώς η ιαπωνική φίρμα έχει αποφασίσει ήδη την αντικατάστασή του με ένα νέο, αυτοκίνητο πόλης.
Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Νέο Δελχί, το Celerio πάτησε για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού με αφορμή την 84η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 3,6 μέτρα και βάρος 830 κιλών, το Celerio εφοδιάζεται στην αγορά την Ινδίας με έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 60 ίππους και τα 90 Nm ροπής.
Για τον συγκεκριμένο κινητήρα, η Suzuki έχει επιλέξει ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή μία αυτοματοποιημένη μονάδα με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.
Στην ευρωπαϊκή εκδοχή του θα διαθέτει, μεταξύ άλλων, σύστημα start&stop, το οποίο θα περιορίζει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 85 γρ./χλμ.
Γ.Α
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις