Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi

Audi

H νέα γενιά του R8 και ένα κομψό πρωτότυπο επιβλητικών διαστάσεων φιλοξενεί σε παγκόσμια πρώτη το περίπτερο της γερμανικής φίρμας στην 85η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Prologue Avant Concept, όπως ονομάζεται αποτελεί ένα «παράθυρο» στο σχεδιαστικό μέλλον των πρακτικότερων Avant εκδόσεων των μοντέλων της φίρμας και το οποίο διαγράφεται σαφώς δυναμικότερο. Εκτός από τη […]

H νέα γενιά του R8 και ένα κομψό πρωτότυπο επιβλητικών διαστάσεων φιλοξενεί σε παγκόσμια πρώτη το περίπτερο της γερμανικής φίρμας στην 85η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το Prologue Avant Concept, όπως ονομάζεται αποτελεί ένα «παράθυρο» στο σχεδιαστικό μέλλον των πρακτικότερων Avant εκδόσεων των μοντέλων της φίρμας και το οποίο διαγράφεται σαφώς δυναμικότερο.

Εκτός από τη σχεδίαση το γερμανικό concept είναι βαρυφορτωμένο και με… πολυτέλεια και τεχνολογία η οποία συνοψίζεται σε τρεις οθόνες αφής για το ταμπλό και δύο OLED για τους πίσω επιβάτες οι οποίες και αντικαθιστούν όλους τους διακόπτες.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει ένα plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από diesel κινητήρα TDI 3,0 λίτρων, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου 14,1 kWh προσφέροντας συνδυαστική 455 ίππων, 750 Nm ροπής και τετρακίνηση.
Το παγκόσμιο ντεμπούτο του στη Γενεύη “in flesh” πραγματοποιεί και η νέα γενιά του R8.

Το εμβληματικό sportscar της Audi είναι ελαφρύτερο χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, αλουμινίου και μαγνησίου, ενώ προσφέρει και κατά 40% βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του.

Εξοπλίζεται αποκλειστικά με ατμοσφαιρικό κινητήρα V10, χωρητικότητας 5,2 λίτρων σε δύο εκδοχές ισχύος 540 και 610 ίππων για την «απλή» και την ισχυρότερη, Plus, έκδοση αντιστοίχως.

Το σύνολο συμπληρώνει το σύστημα τετρακίνησης quattro το οποίο μεταδίδει την κίνηση κατά προτεραιότητα στον πίσω άξονα. Αν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης μπορεί να κατανείμει έως και το 100% της ροπής στους μπροστινούς τροχούς.

Μαζί με τις συμβατικές εκδόσεις της νέας γενιάς του Audi R8 η γερμανική φίρμα κάνει τα αποκαλυπτήρια της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσής του. Το R8 e-tron 2.0 όπως ονομάζεται, διαθέτει νέες μπαταρίες οι οποίες αυξάνουν την αυτονομία του στα 450 χλμ.

Εκτός από την αποδοτικότητα των μπαταριών, αισθητά αυξημένη είναι και η ισχύς της του R8 e-tron 2.0 το οποίο αξιοποιεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ που αποδίδουν 462 ίππους και 920 Nm ροπής.

Ως αποτέλεσμα το R8 e-tron 2.0 υπόσχεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ.ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 210 χλμ./ώρα ή σε 250 χλμ./ώρα αναλόγως με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης. Όπως και να έχει, το σημαντικότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του sportscar της Audi -αυτή τη φορά- θα περάσει στην παραγωγή μαζί με τις συμβατικές εκδόσεις του.

auto.in.gr

Sports in

LIVE: Αταλάντα – Λίβερπουλ

Παρακολουθήστε live στις 22:00 την εξέλιξη της αναμέτρησης Αταλάντα – Λίβερπουλ για τα προημιτελικά του Europa League. Τηλεοπτικά από Cosmote Sport 7 HD.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024