Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Hyundai

Hyundai

Ένα ακόμα concept που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες ενός video game και ειδικότερα του Gran Turismo 6 αποκαλύπτεται για πρώτη φορά στη Φρανκφούρτη. Το Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo κινείται χάρη στην ενέργεια που αντλεί από τα δύο ανεξάρτητα μεταξύ τους συστήματα κυψελών καυσίμων, που με τη σειρά τους αναλαμβάνουν τη διάσπαση του συμπιεσμένου […]

Ένα ακόμα concept που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες ενός video game και ειδικότερα του Gran Turismo 6 αποκαλύπτεται για πρώτη φορά στη Φρανκφούρτη.

Το Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo κινείται χάρη στην ενέργεια που αντλεί από τα δύο ανεξάρτητα μεταξύ τους συστήματα κυψελών καυσίμων, που με τη σειρά τους αναλαμβάνουν τη διάσπαση του συμπιεσμένου υδρογόνου.

Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από την παραπάνω διαδικασία τροφοδοτεί τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που είναι ενσωματωμένοι στους τροχούς και παράγουν συνδυαστικά 670 ίππους.

Παράλληλα, η κινητική ενέργεια που ανακτάται κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης μετατρέπεται σε ηλεκτρική και «συγκεντρώνεται» σε μια υπερ-μπαταρία η οποία μπορεί να αυξήσει, έστω και στιγμιαία, τη μέγιστη ισχύ στους 871 ίππους.

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι το συνολικό βάρος του πρωτότυπου Hyundai δεν ξεπερνά τα 972 κιλά, διαθέτοντας πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Το παρών στο περίπτερο της κορεατικής φίρμας δίνει η ευρωπαϊκή εκδοχή του Hyundai i20 Active το οποίο, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, σκουρόχρωμα προστατευτικά αμαξώματος αναλαμβάνει να δώσει μια crossover αίσθηση στο κορεατικό supermini. Την κίνηση που μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς αναλαμβάνει ο νέος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου και απόδοσης 100 ή 120 ίππων.

Την παρουσία της Hyundai στη γερμανική μπιενάλε συμπληρώνει το ανανεωμένο Santa Fe. Εκτός από τις επιμέρους αισθητικές παρεμβάσεις εντός και εκτός, το κορεατικό SUV επωφελείται από αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφαλείας ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ενεργό cruise control, σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα ειδοποίησης για την κίνηση οχημάτων και πεζών στις τυφλές γωνίες, σύστημα περιμετρικής όρασης μέσω καμερών, σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας και αυτόματα φωτιστικά σώματα.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν αναβαθμισμένοι κινητήρες προδιαγραφών Euro6. Πρόκειται για δύο diesel μοτέρ χωρητικότητας 2,0 και 2,2 λίτρων με απόδοσης 186 και 202 ίππων αντίστοιχα.

auto.in.gr

Sports in

«Δεν περίμενα να ζήσω τέτοιο πάθος» – Τρελάθηκε ο Μεντιλίμπαρ με την υποδοχή στο «Βενιζέλος»

Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού ζει ένα όνειρο στο μεγάλο λιμάνι και δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τους οπαδούς των «ερυθρόλευκων»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024