Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Peugeot

Peugeot


H Peugeot συμπληρώνει 200 χρόνια ζωής, παρουσιάζοντας στο Παρίσι προτάσεις που αφορούν, όχι μόνο το παρόν αλλά και το μέλλον της αυτοκίνησης.

Στην πρώτη κατηγορία ανήκει το 508. Μια επιβλητική, σε διαστάσεις και χαρακτηριστικά, μπερλίνα που φτάνει σε μήκος τα 4,79 μέτρα (τετράθυρη έκδοση), ξεχωρίζοντας για τον ελκυστικό της σχεδιασμό και την υψηλή ποιότητα κατασκευής.

Σύντομα το 508 θα διαθέτει και station wagon εκδοχή, ενώ θα εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, οι οποίοι θα ξεκινούν από τους 112 ίππους και θα φτάνουν τους 204.

Στην παραγωγή, ωστόσο, περνά και η πρώτη υβριδική πρόταση της γαλλικής φίρμας. Ο λόγος για το μέχρι σήμερα γνωστό 3008, που συνδυάζει τη λειτουργία ενός δίλιτρου πετρελαιοκινητήρα 163 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Συνδυαστικά το υβριδικό σύνολο του γαλλικού crossover αποδίδει 200 ίππους, με το ηλεκτρικό μοτέρ να κινεί τους πίσω τροχούς διαμορφώνοντας ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης.

Καταναλώνοντας μόλις 3,9 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, το 3008 Hybrid4 διαθέτει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Αuto, ZEV, Four wheel drive, Sport) υπογραμμίζοντας το υψηλό τεχνολογικό του υπόβαθρο.

Εξίσου φιλικό προς το περιβάλλον είναι και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο iΟn, το όποιο εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 150 χιλιομέτρων, μετά από έξι ώρες φόρτισης στο οικιακό δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.

Το iOn, που κατασκευάζεται σε συνεργασία με τη Mitsubishi, αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά στο τέλος του 2011, αποτελώντας το πρώτο μηδενικών ρύπων όχημα που περνά η Peugeot στην παραγωγή.

Το παράδειγμα του τετραθέσιου iOn θα ακολουθήσει η έκδοση παραγωγής του BB1, όπως άλλωστε και δύο ηλεκτροκίνητα scooter.

Με 340 ίππους, 480 Nm ροπής και δύο ηλεκτρικά μοτέρ -έναν σε κάθε άξονα-, το πρωτότυπο ΕΧ1 δεν εντυπωσιάζει μόνο με τον φουτουριστικό σχεδιασμό.

Δείχνοντας το μέλλον της κατηγορίας των roadster είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μας απασχολήσει και τα επόμενα χρόνια.

Την παρουσία της Peugeot στο Παρίσι «κλείνει» το πρωτότυπο ΗR1, που συνδυάζει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά ενός coupe και ενός SUV, υιοθετώντας παράλληλα την υβριδική τεχνολογία Hybrid4.

Συγκεκριμένα ένας τρικύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης με χωρητικότητα μικρότερη των 1,2 λίτρων λειτουργεί συνδυαστικά με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 37 ίππων, με αποτέλεσμα η ισχύς του υβριδικού συνόλου να φτάνει τους 147 ίππους.

Το ημι-αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων συμπληρώνει το προφίλ μιας εξαιρετικά συμπαγούς πρότασης, το μήκος της οποίας δεν ξεπερνά τα 3,67 μέτρα.

auto.in.gr

Sports in

Άσχημα μαντάτα για τον Αντετοκούνμπο

Αμφίβολος και για τις επόμενες αναμετρήσεις κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς, παραμένει ο ηγέτης των Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024