Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Audi

Audi

Τρεις νέες προτάσεις που θα εξοπλίζονται με ένα νέο, διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα αποκαλύπτει η Audi στην Φρανκφούρτη. Στην περίπτωση των S6, S6 Avant και S7 Sportback, ο twin turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει 420 ίππους και 550 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας οικονομία καυσίμου που μπορεί να φτάσει μέχρι και το 25% σε σχέση με […]

Τρεις νέες προτάσεις που θα εξοπλίζονται με ένα νέο, διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα αποκαλύπτει η Audi στην Φρανκφούρτη.

Στην περίπτωση των S6, S6 Avant και S7 Sportback, ο twin turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει 420 ίππους και 550 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας οικονομία καυσίμου που μπορεί να φτάσει μέχρι και το 25% σε σχέση με το δεκακύλινδρο σύνολο που αντικαθιστά.

Εξοπλίζοντας τη ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, ο ίδιος κινητήρας αγγίζει τους 520 ίππους και τα 650 Nm ροπής, έχοντας στο πλευρό του το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Quattro και το ημι-αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων s tronic.

Στην υβριδική εκδοχή του το A8 συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 54 ίππων, αποδίδοντας συνδυαστικά 245 ίππους και 480 Nm ροπής.

Η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν θα ξεπερνά, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τα 6,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ το A8 Hybrid θα έχει τη δυνατότητα να κινείται μέχρι την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Σε αυτήν την περίπτωση, η αυτονομία που προσφέρουν οι βάρους 36,7 κιλών μπαταρίες ιόντων-λιθίου μπορεί να φτάσει έως και τα τρία χιλιόμετρα.

Αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη, όπως όλα δείχνουν, πρόκειται να είναι η επόμενη γενιά του A2. Η πρωτότυπη εκδοχή του, η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά, φτάνει σε μήκος τα 3,8 μέτρα, ζυγίζει 1.150 κιλά και εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων και 270 Nm ροπής.

Οι συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας είναι λιθίου ιόντων και τοποθετημένοι στο δάπεδο του αμαξώματος. Η αυτονομία που εξασφαλίζουν φτάνει τα 200 χιλιόμετρα, ενώ η πλήρης επαναφόρτισή τους διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες.

Τέλος, εξίσου ενθαρρυντικά είναι και τα στοιχεία των επιδόσεων. Τα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται από στάση σε 9,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Στο μακρινό μέλλον της Audi παραπέμπει το urban concept, την κίνηση του οποίου εξασφαλίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες που με τη σειρά τους τροφοδοτούνται από μπαταρίες λιθίου ιόντων.

auto.in.gr

Sports in

Οριστικό: Απορρίφθηκε το αίτημα της Φενέρμπαχτσε πριν τον Ολυμπιακό

Οριστική απόφαση για τον αγώνα Σούπερ Καπ της Φενέρμπαχτσε πριν τα ματς με τον Ολυμπιακό για το Europa Conference League

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024