Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Ford

Ford

Αντλώντας την έμπνευση από τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η Ford αποκαλύπτει στην Φρανκφούρτη την πρωτότυπη εκδοχή του Fiesta ST. Πρόκειται για την ισχυρότερη, μέχρι σήμερα, εκδοχή του «μικρού» Ford, η οποία εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,6 λίτρων Ο τελευταίος διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, αποδίδοντας 180 ίππους και 240 […]

Αντλώντας την έμπνευση από τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η Ford αποκαλύπτει στην Φρανκφούρτη την πρωτότυπη εκδοχή του Fiesta ST.

Πρόκειται για την ισχυρότερη, μέχρι σήμερα, εκδοχή του «μικρού» Ford, η οποία εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,6 λίτρων

Ο τελευταίος διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, αποδίδοντας 180 ίππους και 240 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Πέρα από τις ανταγωνιστικές επιδόσεις -τα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα- το Fiesta ST αποδεικνύεται εξαιρετικά φιλικό προς το περιβάλλον, εκπέμποντας μόλις 140 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Τους 250 ίππους και τα 360 Nm ροπής φτάνει η απόδοση του νέου Focus ST. Διαθέτοντας πεντάθυρες και station wagon εκδόσεις, έχει να παρουσιάσει έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού και μία σειρά αναβαθμισμένων χαρακτηριστικών.

Αναλυτικότερα, η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης απέκτησε νέα χαρτογράφηση, το ESP τρία στάδια λειτουργίας, μεταξύ των οποίων και την επιλογή πλήρους απενεργοποίησης, ενώ βελτιωμένο επιστρέφει και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Σε διαφορετική κατεύθυνση κινείται ένας νέος, επίσης υπερτροφοδοτούμενος, κινητήρας άμεσου ψεκασμού.

Με τρεις κυλίνδρους και χωρητικότητα μόλις ενός λίτρου, το μικρότερο μέλος της οικογενείας των κινητήρων EcoBoost θα αποδίδει 100 ή 120 ίππους -ανάλογα με την έκδοση- και πρόκειται να τοποθετηθεί αρχικά στο Focus (αρχές 2012) και στη συνέχεια στα πολυμορφικά C-MAX και B-MAX.

Ηλεκτροκίνητο και με αυτονομία 85 χιλιομέτρων είναι το E-Bike Concept της Ford, ενώ μία σχεδιαστική σπουδή με ελάχιστες πιθανότητες παραγωγής αποτελεί το πρωτότυπο Evos.

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024