Land Rover
Την πρώτη υβριδική πρόταση στην ιστορία της εξελίσσει η Land Rover η οποία θα βασίζεται στο πετρελαιοκίνητο Range Rover Sport. Ξεκινώντας, λοιπόν, από τον τρίλιτρο V6 diesel κινητήρα που εξοπλίζει σήμερα το επιβλητικό SUV και συνδυάζοντάς τον με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 94 ίππων, η βρετανική φίρμα δημιούργησε ένα plug-in υβριδικό σύνολο. Χάρη σε αυτό και […]
Την πρώτη υβριδική πρόταση στην ιστορία της εξελίσσει η Land Rover η οποία θα βασίζεται στο πετρελαιοκίνητο Range Rover Sport.
Ξεκινώντας, λοιπόν, από τον τρίλιτρο V6 diesel κινητήρα που εξοπλίζει σήμερα το επιβλητικό SUV και συνδυάζοντάς τον με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 94 ίππων, η βρετανική φίρμα δημιούργησε ένα plug-in υβριδικό σύνολο.
Χάρη σε αυτό και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων της ZF και τους συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας λιθίου ιόντων, το Range Rover έχει τη δυνατότητα να κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας για 32 χιλιόμετρα και να καταναλώνει μόλις 3,36 λίτρα καυσίμου/100 χλμ.
Παράλληλα, η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συνόλου, που φτάνει τους 339 ίππους, επιτρέπει στο επιβλητικό SUV να διατηρήσει τις ανταγωνιστικές του επιδόσεις αλλά και τις εκτεταμένες εκτός δρόμου δυνατότητές του που εξασφαλίζει η παρουσία των σχέσεων υπο-πολλαπλασιασμού και των τριών διαφορικών.
Το δικό της κοινό διεκδικεί και η πολυτελέστερη -μέχρι σήμερα- έκδοση του Range Rover. Το «Autobiography Ultimate Edition» διαθέτει χειροποίητες δερμάτινες επενδύσεις, ξύλινο δάπεδο στο θάλαμο επιβατών και tablet pc στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις