Mercedes-Benz
Το νέο «αστέρι» της Mercedes-Benz, που δεν είναι άλλο από την τρίτη γενιά της SLK, συγκεντρώνει τα βλέμματα στον εκθεσιακό χώρο της γερμανικής φίρμας στη Γενεύη. Πέρα από την αστραφτερή σχεδίαση ενός αυθεντικού roadster, στη νέα SLK θα συναντήσεις το σύστημα που παρέχει θερμό αέρα στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού (AIRSCARF), την ηλεκτροχρωματική […]
Spotlight
-
Δεκτή η προσφυγή γονέα θύματος στα Τέμπη κατά εισαγγελικής απόφασης - Παραπέμπεται στον Άρειο Πάγο
-
Barbra Streisand: Η μυθική καριέρα και οι μεγάλοι έρωτες της πολυβραβευμένης τραγουδίστριας
-
Κρατούμενοι έσκαψαν τούνελ σε φυλακή για να αποδράσουν αλλά έπεσαν σε αστυνομικούς
-
Πέντε συμβουλές που θα ενισχύσουν την έμφυτη νοημοσύνη του σκύλου σας
Το νέο «αστέρι» της Mercedes-Benz, που δεν είναι άλλο από την τρίτη γενιά της SLK, συγκεντρώνει τα βλέμματα στον εκθεσιακό χώρο της γερμανικής φίρμας στη Γενεύη.
Πέρα από την αστραφτερή σχεδίαση ενός αυθεντικού roadster, στη νέα SLK θα συναντήσεις το σύστημα που παρέχει θερμό αέρα στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού (AIRSCARF), την ηλεκτροχρωματική γυάλινη οροφή (προαιρετικός εξοπλισμός), όπως άλλωστε και το ανασχεδιασμένο αλεξινέμιο (AIRGUIDE).
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η βενζινοκίνητη γκάμα της νέας SLK βασίζεται στο γνωστό, από τη μέχρι σήμερα παρουσία του στις υπόλοιπες προτάσεις της φίρμας, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ άμεσου ψεκασμού των 1.798 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 184 ίππους στην έκδοση SLK 200 BlueEFFICIENCY και 204 ίππους στην SLK 250 BlueEFFICIENCY.
Στην πρώτη περίπτωση το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS προσφέρεται προαιρετικά, ενώ στη δεύτερη ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.
Για την ώρα η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση της SLK θα εφοδιάζεται με το νέο, εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 306 ίππους και καταναλώνει μόλις 7,1 λίτρα καυσίμου/100 χλμ (συνδυασμένος κύκλος).
Το ίδιο μοτέρ εξοπλίζει και τη μοναδική, μέχρι στιγμής, έκδοση βενζίνης της C-Class Coupe.
Και σε αυτή την περίπτωση ο δυναμικός σχεδιασμός του αμαξώματος αρκεί ώστε να σου τραβήξει την προσοχή, καθώς οι υπόλοιπες προδιαγραφές του αυτοκινήτου δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους αμαξωμάτων.
Άλλωστε η C-Class ανανεώθηκε πλήρως, διαθέτοντας περισσότερα από 2.000 νέα τμήματα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι το σύστημα start&stop θα συνοδεύει όλες τις εκδόσεις, ενώ το επτατάχυτο κιβώτιο 7G-Tronic θα συνδυάζεται -έστω και προαιρετικά- με όλους τους κινητήρες.
Εξίσου σημαντική είναι και η εξοικονόμηση καυσίμου, που επιτεύχθηκε με την ενσωμάτωση σύγχρονων τεχνολογιών, η οποία φτάνει σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μέχρι και το 31%.
Μία από αυτές είναι η κορυφαία έκδοση της C-Class. Η C 63 AMG όχι μόνο αύξησε την απόδοση του οκτακύλινδρου κινητήρα των 6,3 λίτρων από τους 453 στους 487 ίππους, αλλά περιόρισε την κατανάλωση καυσίμου κατά 10%.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις