Subaru
To σημαντικότερο εγχείρημα των τελευταίων ετών αποτελεί για τη Subaru το πισωκίνητο coupe που εξελίσσει σε συνεργασία με την Τoyota. Στην πραγματικότητα πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που συνδυάζει την πίσω κίνηση με έναν ένα επίπεδο κινητήρα τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος. Το ζυγισμένο πλαίσιο, με το χαμηλό κέντρο βάρους και την […]
Spotlight
-
Viral αγγελία σπιτιού στη Βούλα - «Επιβάλλονται τα κατοικίδια και τα μπάρμπεκιου σαν να είναι Τσικνοπέμπτη»
-
Τραγωδία: Μωρό ενός έτους έπεσε από παράθυρο ξενοδοχείου και σκοτώθηκε
-
Δέχθηκε επίθεση από τον σύζυγό της και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει
-
Πώς ο σταθμός φόρτισης των αυτοκινήτων γίνεται υποχρεωτικός στα νέα κτίρια
To σημαντικότερο εγχείρημα των τελευταίων ετών αποτελεί για τη Subaru το πισωκίνητο coupe που εξελίσσει σε συνεργασία με την Τoyota.
Στην πραγματικότητα πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που συνδυάζει την πίσω κίνηση με έναν ένα επίπεδο κινητήρα τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος.
Το ζυγισμένο πλαίσιο, με το χαμηλό κέντρο βάρους και την ιδανική αναλογία φορτίου ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, προσυπογράφει το οδηγοκεντρικό προφίλ του αυτοκινήτου, που στην αρχική του μορφή τουλάχιστον θα εφοδιάζεται με έναν δίλιοτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Περισσότερα την άνοιξη του 2012, όταν δηλαδή θα ξεκινήσει η παραγωγή του «Rear wheel drive Sports car» της Subaru.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις