Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Roding

Roding

Με την προοπτική παραγωγής μόλις 23 μονάδων και μια σειρά από χαρακτηριστικά που του εξασφαλίζουν αγωνιστικές επιδόσεις το Roding Roadster πραγματοποιεί την πρεμιέρα του στην 82η ελβετική έκθεση διεκδικώντας στη συνέχεια μια θέση στο στερέωμα των -πολύ- εξεζητημένων προτάσεων. Ξεκινώντας από τα βασικά του χαρακτηριστικά, το Roding Roadster αποτελεί ένα διθέσιο κεντρομήχανο sportscar με ανθρακονημάτινο […]

Με την προοπτική παραγωγής μόλις 23 μονάδων και μια σειρά από χαρακτηριστικά που του εξασφαλίζουν αγωνιστικές επιδόσεις το Roding Roadster πραγματοποιεί την πρεμιέρα του στην 82η ελβετική έκθεση διεκδικώντας στη συνέχεια μια θέση στο στερέωμα των -πολύ- εξεζητημένων προτάσεων.

Ξεκινώντας από τα βασικά του χαρακτηριστικά, το Roding Roadster αποτελεί ένα διθέσιο κεντρομήχανο sportscar με ανθρακονημάτινο πλαίσιο το οποίο αντλεί την ισχύ του από ένα εξακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 3,0 λίτρων και βαυαρική προέλευση.

Όσον αφορά την κατασκευή του, βασίζεται στο εξής απλό σκεπτικό: μόνο τα απολύτως απαραίτητα και χρήση τεχνολογίας αιχμής. Έτσι το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα ενώ το εμπρός και το πίσω υποπλαίσιο αποτελούνται από ένα κράμα ανθρακονημάτων ενισχυμένων από αλουμίνιο.

Ο συγκεκριμένος συνδυασμός υλικών είναι συνήθης στην αεροπλοΐα αλλά και στα μονοθέσια της F1 ακριβώς επειδή διασφαλίζει υψηλή αντοχή και ανθεκτικότητα διατηρώντας πάντα το βάρος στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα, εν προκειμένω στα 950 κιλά.

Όσον αφορά τον κινητήρα, πρόκειται για τον τρίλιτρο εξακύλινδρο turbo της BΜW ο οποίος αποδίδει 320 ίππους καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση του Roding Roadster από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και από 80-120 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα.

Ο συνδυασμός του κινητήρα και του χαμηλού βάρους μειώνει την αναλογία κιλών ανά ίππο για το Roding σε λιγότερο από 3 κιλά/ίππο κάτι που αποτυπώνεται στο μέγεθος της καμπύλης επιτάχυνσης το οποίο ανέρχεται στα 1,4 g.

Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας οδηγός οποιουδήποτε sport αυτοκινήτου κατά την είσοδο του σε μια τυπική Autobahn πρέπει να διανύσει τουλάχιστον απόσταση 75 μέτρων για να δει στο κοντέρ του την τιμή των 100 χλμ./ώρα τιμή η οποία και αντιστοιχεί σε 1,1 g, ο οδηγός του Roding θα έχει ήδη δει και ξεπεράσει την ταχύτητα των 115 χλμ.ώρα (1,4 g).

Από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου το Roding Roadster φαίνεται να τα καταφέρνει εξίσου καλά, τηρουμένων των αναλογιών, απαιτώντας 8,2 λίτρα./100 χλμ.

Ο κινητήρας του Roding συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα.

Το Roding διαθέτει επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen το οποίο μεταβάλλει σε ποσοστά 60%-40% την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους πίσω τροχούς αναλόγως τις συνθήκες.

Το προφίλ της εξεζητημένης πρότασης συμπληρώνουν τα semi slick ελαστικά 18 ιντσών και η ανεξάρτητη ανάρτηση με τις αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός και πίσω που καθιστά δυνατή την παραμετροποίηση από τον οδηγό αναλόγως τις απαιτήσεις.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα Recaro καθίσματα με τις ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων αλλά και μια οθόνη 6,1 ιντσών που συνδέεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και έχει επιβιώσει παρά την γενικότερη σπαρτιατική αισθητική στο όνομα του περιορισμένου βάρους.

auto.in.gr

Sports in

Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 75-77: ΘΡΥΛΑΡΑ στη Βαρκελώνη – Μυθική εμφάνιση και break για το 1-0!

Μυθικό παιχνίδι για τον Ολυμπιακό, που «έσπασε» την έδρα της Μπαρτσελόνα και έκανε το 1-0 στη σειρά των playoffs της Euroleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024