Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
VW

VW

3+4 παγκόσμιες πρεμιέρες επεφύλαξε η δεύτερη, πλέον, μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, για την επίσης δεύτερη, αλλά σταθερή στο ετήσιο καλεντάρι, έκθεση της Γενεύης. Ξεκινώντας απο τη βάση της γκάμας της, η γερμανική φίρμα υιοθέτησε ένα παιχνιδιάρικο τρόπο να παρουσιάσει την πεντάθυρη έκδοση του up! δημιουργώντας τέσσερις πρωτότυπες εκδοχές του νέου της μοντέλου που παραπέμπουν σε οτιδήποτε […]

3+4 παγκόσμιες πρεμιέρες επεφύλαξε η δεύτερη, πλέον, μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, για την επίσης δεύτερη, αλλά σταθερή στο ετήσιο καλεντάρι, έκθεση της Γενεύης.

Ξεκινώντας απο τη βάση της γκάμας της, η γερμανική φίρμα υιοθέτησε ένα παιχνιδιάρικο τρόπο να παρουσιάσει την πεντάθυρη έκδοση του up! δημιουργώντας τέσσερις πρωτότυπες εκδοχές του νέου της μοντέλου που παραπέμπουν σε οτιδήποτε άλλο παρά σε μια αστική πρόταση προορισμένη για λιγότερο περιπετειώδεις μετακινήσεις.

Ξεκινώντας από την έκδοση Swiss up! η οποία σχεδιάστηκε για να τιμήσει την χώρα διεξαγωγής της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου, αντλώντας έμπνευση από τα χρώματα της σημαίας της Ελβετίας αλλά και τα… τοπικά προϊόντα. Έτσι, τα πίσω καθίσματα του Swiss up! έχουν μετατραπεί σε θήκες αποθήκευσης για ελβετικούς σουγιάδες.

Το Winter up! αποτελεί μια μετεξέλιξη του Cross up! και προκειμένου να αντεπεξέλθει στα νέα του χειμερινά καθήκοντα, αυξάνει την απόσταση του από το έδαφος, διαθέτει διογκωμένους θόλους και προστατευτικά ενώ εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Επιπλέον στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται ράγες οροφής που μπορούν να φιλοξενήσουν έως και τέσσερις σανίδες snowboard.

Στο ίδιο μήκος κύματος με το Winter up! κινείται και το Χ up! το οποίο έχει την ίδια αφετηρία και τα ίδια χαρακτηριστικά αντικαθιστά όμως τις ράγες οροφής με χώρο αποθήκευσης αποσκευών που ενσωματώνει φωτιστικά σώματα για πιο mainstream, αλλά πάντα εκτός δρόμου αποστολές.

Το τέταρτο concept, Cargo up! αντιθέτως, αφήνει κατά μέρος τα hobby και δίνει στο up! μια πιο επαγγελματική διάσταση καθώς θυσιάζει τα τρία καθίσματα των επιβατών του προς όφελος ενός χώρου φόρτωσης που ανέρχεται στα 1.400 λίτρα

Την παρουσία των παιχνιδιάρικων πρωτότυπων up! πλαισιώνει η πρεμιέρα του VW Golf GTI Cabriolet που εμφανίζεται σε αυτήν την εκδοχή μόλις για δεύτερη φορά στην ιστορία του, διαθέτοντας μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή για το άνοιγμα της οποίας απαιτείται χρόνος 9,5 δευτερολέπτων, μια διαδικασία που μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα.

Το ανοιχτό Golf GTI Cabriolet εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων με απόδοση 210 ίππων και 280 Nm ροπής και ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή -προαιρετικά- με το DSG διπλού συμπλέκτη της φίρμας.

Σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή, κλειστή έκδοσή του η οποία επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, το GTI Cabriolet «υστερεί» κατά 4/10 του δευτερολέπτου, ολοκληρώνοντας την ίδια διαδικασία σε 7,3 δευτερόλεπτα.

Η τελική ταχύτητα του ανοιχτού GTI είναι επίσης λίγο χαμηλότερη σε σύγκριση με την μέχρι σήμερα γνωστή GTI έκδοση και ανέρχεται στα 236 χλμ./ώρα.

Μένοντας στα διακριτικά GT αλλά δίνοντας περισσότερη έμφαση στις «πράσινες» επιδόσεις, το Polo BlueGT αποτελεί την πρώτη πρόταση της VW που εφοδιάζεται με τον TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων ο οποίος διαθέτει την ικανότητα να απενεργοποιεί –όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν- τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους.

Το γεγονός αυτό περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου χωρίς να μετριάζει τις επιδόσεις, που στη συγκεκριμένη περίπτωση δικαιολογούν τον τίτλο GT.

To Polo BlueGT επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα, χωρίς η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου να ξεπερνά 4,7 λίτρα/100 χλμ.

Το νέο κινητήρα συνοδεύει start&stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και προαιρετικά το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ για την βελτίωση της αεροδυναμικής η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος περιορίστηκε κατά 1,5 εκατοστά.

Τέλος, τις πρεμιέρες της γερμανικής φίρμας στη Γενεύη συμπληρώνει το VW Cross Coupe Concept που πραγματοποιεί τη δεύτερη εμφάνισή του ως πρωτότυπο σε έκθεση αλλά με διαφορετικό μηχανικό σύνολο.

Αναλυτικότερα, το VW Cross Coupe έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην έκθεση του Τόκυο, ως ένα plug-in hybrid τετρακίνητο crossover το οποίο συνδύαζε βενζινοκινητήρα TSI με τη λειτουργία δύο ηλεκτροκινητήρων και υποσχόταν να αποτελέσει προπομπό ενός SUV μοντέλου συμπαγών διαστάσεων αλλά και του σχεδιαστικού προσανατολισμού της φίρμας στο μέλλον.

Η VW αποφάσισε να επαναφέρει το crossover πρωτότυπο που έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα που θα φιλοξενήσει το νέο Golf και το Audi A3 αντικαθιστώντας τον TSI κινητήρα με έναν turbodiesel 2,0 λίτρων ο οποίος και στην περίπτωση του «ελβετικού» πρωτοτύπου συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Οι τελευταίοι, μπορούν να κινήσουν το βάρους 1.858 κιλών αυτοκίνητο αξιοποιώντας αποκλειστικά την ενέργεια των μπαταριών ιόντων λιθίου με τις οποίες εφοδιάζεται ή να λειτουργήσουν επικουρικά στον συμβατικό κινητήρα εξασφαλίζοντας, κατά περίπτωση, είτε επιπλέον ισχύ είτε την δυνατότητα τετρακίνησης.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω το Cross Coupe εμφανίζει τιμή μέσης κατανάλωσης 1,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 46 γρ./χλμ.

Επιπλέον, δεν φαίνεται να υπολείπεται σε επίπεδο επιδόσεων καθώς η συνδυαστική του ισχύς ανέρχεται σε 306 ίππους ενώ η τελική του ταχύτητα σε 220 χλμ./ώρα.

auto.in.gr

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα άλλο εκτός από τη νίκη με ΑΕΚ – Να επισκεφτούμε ξανά αυτό το γήπεδο»

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ τόνισε πως ο Ολυμπιακός δεν θα συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο εκτός από τη νίκη ενώ υπογράμμισε με... νόημα πως οι «ερυθρόλευκοι» θέλουν να επισκεφτούν ξανά την «Opap Arena».

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024