Lexus
Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η νέα γενιά του Lexus IS πατάει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό έδαφος. Το νέο sport sedan της ιαπωνικής φίρμας υιοθετεί ένα πολύ πιο επιθετικό σχεδιαστικό προφίλ, ενώ όπως και στο παρελθόν η γκάμα του θα απαρτίζεται από συμβατικές και υβριδικές εκδόσεις βενζίνης. Το […]
Spotlight
-
Αυτό το επάγγελμα διατηρεί τον εγκέφαλο νέο
-
Διευκρινίσεις του υπουργείου Υγείας σχετικά με την εφαρμογή botox - Ποιες ειδικότητες γιατρών πρέπει να εμπιστεύεστε
-
Σοκ με μητέρα 2 παιδιών: Της έκοψαν τα φρένα για να τη σκοτώσουν - Πώς κατάφερε να σταματήσει το αυτοκίνητο
-
Παρουσία Τσίπρα γίνεται γνωστό το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ
Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η νέα γενιά του Lexus IS πατάει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Το νέο sport sedan της ιαπωνικής φίρμας υιοθετεί ένα πολύ πιο επιθετικό σχεδιαστικό προφίλ, ενώ όπως και στο παρελθόν η γκάμα του θα απαρτίζεται από συμβατικές και υβριδικές εκδόσεις βενζίνης.
Το IS 250 θα εφοδιάζεται με έναν V6 κινητήρα 2,5 λίτρων απόδοσης 207 ίππων και 250 Nm ροπής, ενώ το IS 300h θα συνδυάζει έναν V6 κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Η συνδυαστική ισχύς του τελευταίου φτάνει τους 223 ίππους, επιτρέποντας στο μήκους 4,665 μέτρων sedan να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα.
Παρά το μέγεθος αλλά και τις επιδόσεις του υβριδικού IS, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 4,3 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 99 γρ./χλμ.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η νέα γενιά του IS θα διατίθεται με 10 αερόσακους στον βασικό του εξοπλισμό καθώς και μία σειρά προηγμένων εφαρμογών ενεργητικής ασφαλείας, όπως οι ενεργοί προβολείς.
Τέλος, η σειρά F SPORT θα διακρίνεται για το διαφοροποιημένο σχεδιασμό των προφυλακτήρων και των άλλων περιφερειακών στοιχείων του αμαξώματος, όπως οι ζάντες των 18 ιντσών.
Γ.Α
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις