Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Toyota

Toyota

Αν και πρωτότυπο δείχνει έτοιμο να περάσει στην παραγωγή. Το Toyota FT-86 Open Concept πραγματοποιεί την επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, ευελπιστώντας να αποτελέσει την cabrio εκδοχή του μέχρι σήμερα γνωστού GT 86. Πέρα από την απουσία μεταλλικής-σταθερής οροφής και το χαρακτηριστικό λευκό χρώμα του αμαξώματος, το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί και στις […]

Αν και πρωτότυπο δείχνει έτοιμο να περάσει στην παραγωγή. Το Toyota FT-86 Open Concept πραγματοποιεί την επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, ευελπιστώντας να αποτελέσει την cabrio εκδοχή του μέχρι σήμερα γνωστού GT 86.

Πέρα από την απουσία μεταλλικής-σταθερής οροφής και το χαρακτηριστικό λευκό χρώμα του αμαξώματος, το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί και στις περισσότερες επιφάνειες του εσωτερικού, το FT-86 Open Concept ακολουθεί το σχεδιαστικό παράδειγμα του coupe αμαξώματος.

Το γεγονός ότι η ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή αποτελείται από ύφασμα επέτρεψε στην ιαπωνική εταιρεία να διατηρήσει σχεδόν αναλλοίωτες τις αναλογίες του αμαξώματος, τη διάταξη των 2+2 θέσεων του εσωτερικού αλλά και να αποτρέψει την αύξηση του συνολικού βάρους.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού roadster παραμένει ο δίλιτρος boxer κινητήρας των 200 ίππων, ενώ η μετάδοση της κίνηση στους πίσω τροχούς πραγματοποιείται με τη βοήθεια ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Tην παρουσία του FT-86 Open Concept στη Γενεύη πλαισιώνει η έκδοση παραγωγής του Auris Touring Sports καθώς και το μηδενικών ρύπων i-ROAD.

Το τελευταίο πρόκειται για μία τρίκυκλη, ηλεκτροκίνητη πρόταση μήκους 2,35 μέτρων, η οποία έχει την ικανότητα να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του δύο επιβάτες.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται του επιτρέπουν να κινείται με μέγιστη ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου εξασφαλίζουν αυτονομία 50 χιλιομέτρων.

Όσο για το Auris Touring Sports, διαθέτοντας 28,5 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος σε σχέση τις συμβατικές εκδόσεις του μικρομεσαίου Toyota, εξασφαλίζει ακόμη μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό του.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το διαμέρισμα των αποσκευών, ο όγκος του οποίου ξεκινά από τα 530 λίτρα και φτάνει με την κατάργηση της πίσω σειράς καθισμάτων έως και τα 1658 λίτρα.

Οι κινητήρες που διαμορφώνουν την γκάμα του Auris Touring Sports προέρχονται από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του ιαπωνικού μικρομεσαίου. Αυτό σημαίνει ότι πέρα από τα ατμοσφαιρικά σύνολα βενζίνης των 1,33 και 1,6 λίτρων, το Auris Touring Sports θα εφοδιάζεται τόσο με τους πετρελαιοκινητήρες χωρητικότητας 1,4 και 2,0 λίτρων όσο και με το υβριδικό σύνολο “Hybrid Synergy Drive”.

Την εξέλιξη δύο νέων εκδόσεων που θα κληθούν να υποστηρίξουν τις ξεχωριστές ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών ενός RAV4 «κρύβουν» οι πρωτότυπες εκδοχές του ιαπωνικού SUV.

Συγκεκριμένα το RAV4 Premium απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να προσθέσουν περισσότερο στιλ στις μετακινήσεις τους στην άσφαλτο, ενώ το RAV4 Adventure φιλοδοξεί να αποτελέσει μία αξιόπιστη λύση για τις εκτός δρόμου «αποστολές» των πιο ανήσυχων ιδιοκτητών ενός τυπικού SUV.

Γ.Α

auto.in.gr

Sports in

Άσχημα μαντάτα για τον Αντετοκούνμπο

Αμφίβολος και για τις επόμενες αναμετρήσεις κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς, παραμένει ο ηγέτης των Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024