Fiat
Μία ακόμη έκδοση αποκτά η τετρακίνητη γκάμα του μέχρι σήμερα γνωστού Fiat Panda. To Panda Cross ξεχωρίζει για τον εκκεντρικό σχεδιασμό του, ο οποίος δηλώνει εξαρχής τον εκτός δρόμου προσανατολισμό του, ενισχύοντας παράλληλα και τις… αναρριχητικές δυνατότητές του. Κατά τ’ άλλα το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό προέρχεται από τις συμβατικές εκδόσεις του Panda 4X4, μεταβάλλοντας […]
Spotlight
-
Η Μασσαλία είναι πάντα μια υπέροχη ιδέα – Μερικά ψαγμένα πράγματα για να κάνετε εκεί
-
Κτηνωδία στη Θεσσαλονίκη - Άντρας πυροβόλησε και σκότωσε σκύλο επειδή ήταν «επιθετικός»
-
Γιατί οι Ιάπωνες μπλοκάρουν τη θέα του όρους Φούτζι στους τουρίστες;
-
Οργή μετά την ανατροπή της καταδίκης του Γουαϊνστάιν - «Έτσι είναι να είσαι γυναίκα στην Αμερική...»
Μία ακόμη έκδοση αποκτά η τετρακίνητη γκάμα του μέχρι σήμερα γνωστού Fiat Panda. To Panda Cross ξεχωρίζει για τον εκκεντρικό σχεδιασμό του, ο οποίος δηλώνει εξαρχής τον εκτός δρόμου προσανατολισμό του, ενισχύοντας παράλληλα και τις… αναρριχητικές δυνατότητές του.
Κατά τ’ άλλα το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό προέρχεται από τις συμβατικές εκδόσεις του Panda 4X4, μεταβάλλοντας ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης το ποσοστό της παραγόμενης ροπής που καταλήγει στον μπροστινό και τον πίσω άξονα.
Πέρα από την πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης (Auto), o οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία Lock, ώστε η ροπή να μεταφέρεται στους τροχούς που παραμένουν σε επαφή με το έδαφος ή τη λειτουργία Hill Descent για την ευκολότερη κατάβαση σε ολισθηρά οδοστρώματα.
Το Panda Cross προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,3 λίτρων αποδίδοντας 80 ίππους και 190 Nm ροπής και η δεύτερη με τον δικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 875 κ.εκ., ο οποίος παράγει 90 ίππους και 145 Nm ροπής.
Εξοπλιστικά χαρακτηριστικά διαφοροποιούν την έκδοση Cross του Fiat Freemont, η οποία προσφέρεται με δίλιτρους κινητήρες diesel απόδοσης 140 και 170 ίππων, τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων αποκτά η γκάμα του Fiat 500L, ενώ το απαραίτητο φρεσκάρισμα, μετά από σχεδόν 7 χρόνια στην ευρωπαϊκή αγορά, δέχτηκε και το μικρότερο Fiat 500.
Το τελευταίo διατίθεται σε νέους χρωματισμούς, στην εξοπλιστική του γκάμα προστέθηκαν πλουσιότερες εκδόσεις (βλέπε Cult), ενώ εντύπωση προκαλεί και η ενσωμάτωση ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων στα χαρακτηριστικά του.
Στις προδιαγραφές του ανανεωμένου Fiat 500 προστέθηκε και η ισχυρότερη εκδοχή του δικύλινδρου κινητήρα των 875 κ.εκ., η οποία αποδίδει 105 ίππους και 145 Nm ροπής.
Γ.Α
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις