Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault

Renault

Το επίκεντρο της παρουσίας της γαλλικής φίρμας στην 84η ελβετική έκθεση αποτελεί η νέα, τρίτη γενιά του Renault Twingo το οποίο, πλέον, ως πισωκίνητο και πεντάθυρο -για πρώτη φορά στην ιστορία του- θα επιχειρήσει να δώσει το στίγμα μιας ιδιαίτερα ευέλικτης και δυναμικής αστικής πρότασης. Αν και το Twingo με μήκος 3,59 μ. είναι κατά […]

Το επίκεντρο της παρουσίας της γαλλικής φίρμας στην 84η ελβετική έκθεση αποτελεί η νέα, τρίτη γενιά του Renault Twingo το οποίο, πλέον, ως πισωκίνητο και πεντάθυρο -για πρώτη φορά στην ιστορία του- θα επιχειρήσει να δώσει το στίγμα μιας ιδιαίτερα ευέλικτης και δυναμικής αστικής πρότασης.

Αν και το Twingo με μήκος 3,59 μ. είναι κατά 10 εκατοστά μικρότερο σε μήκος από τον προκάτοχό του, διαθέτει ένα μεγαλύτερο κατά 13 εκατοστά μεταξόνιο συνολικού μήκους 2,49 μέτρων το οποίο συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας του.

Έτσι, το Twingo διεκδικεί, μεταξύ άλλων, και τον μεγαλύτερο χώρο της κατηγορίας του για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος, προσφέροντας 13,6 εκατοστά.

Παράλληλα, η έξυπνη εξωτερική σχεδίαση η οποία εκτός από τις αναφορές στο πρώτο Twingo του 1992 και το επίσης πισωκίνητο Renault 5 Turbo και την δημιουργία μιας ρετρό pop εντύπωσης συμβάλλει σημαντικά στην «εσωτερική» ευελιξία του Γάλλου αστού.

Για παράδειγμα το γεγονός ότι οι τροχοί ακροβολίζονται στα άκρα του αμαξώματος μην καταλαμβάνοντας χώρο στο πορτ μπαγκάζ, ενισχύουν τις δυνατότητες του τελευταίου που μπορεί να φιλοξενήσει 219 λίτρα αποσκευών.

Η δυνατότητα αναδίπλωσης των καθισμάτων κατά 50:50 αναγάγει το Twingo επίσης στο μοναδικό του αστικού είδους που μπορεί να φιλοξενήσει αντικείμενο μήκους 2,2 μ. με δύο επιβαίνοντες.

Τα εσωτερικά χαρακτηριστικά του νέου Twingo συμπληρώνουν μια ψηλή θέση οδήγησης και ένα ταμπλό που μιμείται την αισθητική των εξωτερικών γραμμών υιοθετώντας στρογγυλές pop φόρμες και έντονα χρώματα.

Σε επίπεδο infotainment θα υπάρχουν δύο δυνατότητες για τους υποψήφιους ιδιοκτήτες του, είτε να επιλέξουν το γνωστό σύστημα της Renault, R-Link, είτε να χρησιμοποιήσουν το smartphone τους, κατεβάζοντας τα ειδικά σχεδιασμένα apps από την Renault που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το κινητό τους ως τυπικό σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μάλιστα τοποθετημένου στην αντίστοιχη θέση στο κέντρο του ταμπλό.

Όπως και να έχει με τις πρακτικότερες και πιο… πολύχρωμες περγαμηνές του εντός, το Twingo διαφυλάσσει το στίγμα μιας τυπικά ευέλικτης αστικής πρότασης με διαστάσεις μήκος των 3,59 μ., πλάτος των 1,64 μ. και ύψος των 1,55 μ. και με κύκλο στροφής 8,65 μέτρων.
Το αστικό αποτύπωμα νέου Twingo συμπληρώνουν οι δύο κινητήρες βενζίνης ένας ατμοσφαιρικός και ένας turbo με τους οποίους θα είναι διαθέσιμο και οι οποίοι φιλοξενούνται στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, κινώντας τους αντίστοιχους τροχούς.

Πρόκειται για τον νέο SCe 70 ένα νέο τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα με χωρητικότητα 999 κ.εκ. και οποίος αποδίδει 70 ίππους και 91 Nm ροπής και ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα stop/start.

Το ρόστερ κινητήρων συμπληρώνει ο επίσης τρικύλινδρος αλλά turbo Energy TCe 90 με χωρητικότητα 898 κ.εκ., απόδοση 90 ίππoυς και 135 Nm ροπής. Ο TCe 90 συνδυάζεται de facto με σύστημα stop/start και συμβαδίζει με προδιαγραφές Euro 6.

Την παρουσία της Renault στην ελβετική έκθεση πλαισιώνει η νέα έκδοση του Clio RS με τα διακριτικά Monaco GP η οποία εστιάζει σε μια σειρά αγωνιστικής έμπνευσης αισθητικών χαρακτηριστικών.

Σε αυτά συγκαταλέγονται το χρώμα του αμαξώματος το οποίο βάφεται στις αποκλειστικές, για την έκδοση, αποχρώσεις, Pearlescent White ή Platinum Grey που συμπληρώνονται από μαύρες γυαλιστερές και κόκκινες πινελιές, ενώ το σύνολο ολοκληρώνεται με ένα σετ από νέου σχεδιασμού ζάντες οι οποίες «ντύνουν» τους τροχούς 17 ή, κατ’ επιλογή, 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό, κυριαρχούν οι ίδιες χρωματικές αντιθέσεις λευκού-μαύρου-κόκκινου, τη στιγμή που στοιχεία όπως τα sport καθίσματα και τα μεταλλικά πεντάλ σε συνδυασμό με τις RS ενδείξεις μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί να αξιολογήσει τις επιδόσεις του καθώς και μια σειρά άλλων παραμέτρων, δίνουν ένα δυναμικότερο στίγμα.

Στην καρδιά του Renault Clio RS Monaco GP βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 200 ίππους και 234 Nm ροπής. Όπως και στην περίπτωση του απλού RS, συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, δίνοντας του τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 230 χλμ./ώρα.

auto.in.gr

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024