Suzuki
Τις τελευταίες ημέρες στην ευρωπαϊκή αγορά φαίνεται πως μετρά το Suzuki Alto, καθώς η ιαπωνική φίρμα έχει αποφασίσει ήδη την αντικατάστασή του με ένα νέο, αυτοκίνητο πόλης. Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Νέο Δελχί, το Celerio πάτησε για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού με αφορμή την 84η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Με μήκος που δεν […]
Spotlight
-
Πώς ένας καφές οδήγησε μια 21χρονη στην εντατική - Τι βρήκε μέσα στο ποτήρι
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
-
Είναι 110 ετών και ζει μόνος του - Αυτό είναι το μυστικό του
-
Γονείς προσοχή - Έφηβη έπαθε σοβαρά εγκαύματα αφού μιμήθηκε βίντεο στο TikTok
Τις τελευταίες ημέρες στην ευρωπαϊκή αγορά φαίνεται πως μετρά το Suzuki Alto, καθώς η ιαπωνική φίρμα έχει αποφασίσει ήδη την αντικατάστασή του με ένα νέο, αυτοκίνητο πόλης.
Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Νέο Δελχί, το Celerio πάτησε για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού με αφορμή την 84η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 3,6 μέτρα και βάρος 830 κιλών, το Celerio εφοδιάζεται στην αγορά την Ινδίας με έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 60 ίππους και τα 90 Nm ροπής.
Για τον συγκεκριμένο κινητήρα, η Suzuki έχει επιλέξει ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή μία αυτοματοποιημένη μονάδα με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.
Στην ευρωπαϊκή εκδοχή του θα διαθέτει, μεταξύ άλλων, σύστημα start&stop, το οποίο θα περιορίζει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 85 γρ./χλμ.
Γ.Α
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις