Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
VW

VW

Πάνοπλη η παρουσία των Γερμανών στην 84η διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης όπου προσγειώθηκαν με δύο πρωτότυπα, ένα off-road προσανατολισμού τετρακίνητο μικρό SUV και ένα επίσης τετρακίνητο van, σύσσωμη την ανανεωμένη γκάμα του Polo, μια plug-in υβριδική έκδοση του μικρομεσαίου best-seller τους αλά και την ανανεωμένη εκδοχή του Scirocco. Ξεκινώντας από το πρωτότυπο Τ-Roc το […]

Πάνοπλη η παρουσία των Γερμανών στην 84η διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης όπου προσγειώθηκαν με δύο πρωτότυπα, ένα off-road προσανατολισμού τετρακίνητο μικρό SUV και ένα επίσης τετρακίνητο van, σύσσωμη την ανανεωμένη γκάμα του Polo, μια plug-in υβριδική έκδοση του μικρομεσαίου best-seller τους αλά και την ανανεωμένη εκδοχή του Scirocco.

Ξεκινώντας από το πρωτότυπο Τ-Roc το οποίο αναλαμβάνει να δώσει μια ιδέα για τις μελλοντικές SUV εξελίξεις στην VW, το off-road πρωτότυπο έχει διαστάσεις 4,17 μ. μήκος, 1,83 μ. πλάτος και 1,5 μ. ύψος, αποτελώντας ένα συμπαγών διαστάσεων τρίθυρο crossover με coupe οροφή η οποία αφαιρείται.

Στην εξωτερική του εικόνα ξεχωρίζουν εκτός από το χαρακτηριστικό γαλάζιο μεταλλικό χρώμα Blue Splash, η τρισδιάστατη κυψελοειδής γρίλια που πλαισιώνεται από τα κεντρικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ συνολικά η σχεδίαση του αποτελείται από αδρές γραμμές που «σπάνε» από γυαλιστερές μαύρες και μεταλλικές λεπτομέρειες.

Αντίστοιχο είναι και το σκεπτικό στο εσωτερικό του το οποίο βάφεται στους ίδιους χρωματισμούς ενώ διαθέτει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και ένα αφαιρούμενο tablet το οποίο αναλαμβάνει χρέη infotainment.

Κάτω από τις επιφάνειές του φιλοξενείται ένα δίλιτρο TDI μηχανικό σύνολο με απόδοση 184 ίππους και 380 Nm ροπής και το οποίο συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης 4Motion.

Σύμφωνα με την VW, ο παραπάνω συνδυασμός υπόσχεται να επιταχύνει το βάρους 1.420 κιλών πρωτότυπο T-Roc από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 210 χλμ./ώρα.

Με εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό αλλά επίσης τετρακίνητο είναι και το VW Multivan Alltrack concept το οποίο αποτελεί μια από τις παρουσίες-έκπληξη των Γερμανών στη Γενεύη.

Επωφελούμενο από το σύστημα τετρακίνησης που εφοδιάζει την έκδοση Alltrack του Passat, το Mutivan αν και concept αναμένεται να βρει σύντομα το δρόμο του προς τις αντιπροσωπείες της φίρμας.

Στα ιδιαίτερα στοιχεία του ξεχωρίζουν οι προστατευτικές ποδιές σε ματ ασημί χρώμα κάτω από το αμάξωμα, η χαρακτηριστική λευκή απόχρωση Moonstone Mother of Pearl Effect, ενώ το στίγμα του εσωτερικού δίνουν οι δερμάτινες επενδύσεις και το καφέ σκούρο ξύλο teak στο πάτωμα.
Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οχτώ ιντσών οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο συνδυάζεται με ηχοσύστημα Dynaudio Surround Sound.

To πολυχρηστικό πρωτότυπο van εξοπλίζεται με δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα TDI ισχύος 180 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη.

Το off-road και το χρηστικό μέλλον συμπληρώνει η παρουσία του plug-in υβριδικoύ Golf το οποίο ως έκδοση παραγωγής αναλαμβάνει να δώσει την οικολογική πτυχή από το floor της Γενεύης.

Το Golf GTE όπως ονομάζεται, αξιοποιεί έναν τετρακύλινδρο TSI 1,4 λίτρων με απόδοση 150 ίππων σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 102 ίππων που ενσωματώνεται στο σύστημα μετάδοσης και τροφοδοτείται από υγρόψυκτες μπαταρίες ιόντων-λιθίου απόδοσης 8,8 KWh και βάρους 120 κιλών.

Το σύνολο συμπληρώνει ένα αυτόματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων προσαρμοσμένου στις ανάγκες του υβριδικού συνόλου.

Η συνδυαστική ισχύς του plug-in υβριδικού μικρομεσαίου μοντέλου ανέρχεται σε 204 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες που του εξασφαλίζει η παρουσία του ηλεκτρικού μοτέρ και των μπαταριών, αν το Golf GTE βασίζεται αποκλειστικά στη λειτουργία τους μπορεί να διανύσει έως και 50 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.

Με τη συνδυαστική λειτουργία και των δύο κινητήρων η αυτονομία ανέρχεται σε 939 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα χάρη στην plug-in υβριδική φύση του εμφανίζει τιμές 1,5 λίτρου/100 χλμ. και 35 γραμμ./χλμ., αντίστοιχα.

Σε ό,τι αφορά τις αμιγείς επιδόσεις του συνολικού βάρους 1.524 κιλών plug-in υβριδικού Golf, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα τη στιγμή που η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 217 χλμ./ώρα.

Σε επίπεδο σχεδιασμού το plug-in υβριδικό Golf αντλεί ορισμένα στοιχεία από τον αμιγώς ηλεκτροκίνητο «αδελφό» του e-Golf αλλά και το GTI.

Το παρών στην έκθεση της Γενεύης δίνει και σύσσωμη η γκάμα του ανανεωμένου Polo το οποίο εκτός από τις τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις του, περιλαμβάνει τις ανανεωμένες Crosspolo, BlueMotion και GT.

Το ανανεωμένο supermini διαθέτει ορισμένες μετριοπαθείς σχεδιαστικές αλλαγές που εκτείνονται σε όλες τις παραπάνω εκδόσεις ανάλογα με τον προσανατολισμό και τις απαιτήσεις της κάθε έκφανσης του γερμανικού supermini, αλλά, εστιάζει, κυρίως σε αυτό που βρίσκεται κάτω από τις μεταλλικές του επιφάνειες όπου πρωταγωνιστούν οι νέοι τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης αλλά και οι νέοι κινητήρες πετρελαίου.

Αναλυτικά στην γκάμα βενζίνης τη διαφορά κάνει ο τρικύλινδρος TSI κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου, ο οποίος θα αποδίδει 90 ίππους, καταναλώνοντας μόλις 4,1 λίτρα/100 χλμ. Η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση βενζίνης του 1,0 λίτρου στο TSI Bluemotion θα είναι διαθέσιμη το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Τους 110 ίππους θα φτάνει η ισχύς στην έκδοση των 1,2 λίτρων, ενώ με 10 επιπλέον ίππους θα προσφέρεται η έκδοση Blue GT, καθώς ο υπερτροφοδοτούμενος TSI των 1,4 λίτρων με το σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων, θα αποδίδει πλέον 150 ίππους.

Σε ό,τι αφορά τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις της έκδοσης Blue GT διαθέτει κατά 1,5 εκατοστό μικρότερη απόσταση από το έδαφος και τροχούς 17 ιντσών ενώ, πλέον επωφελείται από πιο αδρούς προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένα πλευρικά τμήματα και ένα νέο spoiler.

Από αύξηση ισχύος επωφελείται και η έκδοση GTI η οποία θα προσφέρεται με 192 ίππους, έχοντας «κερδίσει» 12 επιπλέον ίππους σε σύγκριση με τη σημερινή εκδοχή της.

Στην γκάμα του Polo θα διατηρηθούν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες βενζίνης, με αφετηρία τα 1,2 λίτρα και τους 60 ίππους.

Από εκεί και πέρα το γερμανικό supermini έχει να παρουσιάσει τρεις νέους, τρικύλινδρους κινητήρες diesel χωρητικότητας 1,4 λίτρων, οι οποίοι θα αντικαταστήσουν τους μέχρι σήμερα γνωστούς πετρελαιοκινητήρες των 1,2 και 1,6 λίτρων.

Οι νέοι, τρικύλινδροι κινητήρες diesel θα αποδίδουν 75, 90 και 105 ίππους, πληρώντας τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU6.

Στην περίπτωση, μάλιστα, της μικρότερης, σε ισχύ, έκδοσης, η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν θα ξεπερνά τα 3,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 82 γραμμ./χλμ.

Παράλληλα σε όλες τις εκδόσεις του Polo o εξοπλισμός εμπλουτίζεται με όλες τις εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας που υπάρχουν και στις μεγαλύτερες προτάσεις του γερμανού κατασκευαστή και στις οποίες συγκαταλέγονται το σύστημα Automatic Post-Collision Braking System το οποίο ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες μιας δεύτερης ανεξέλεγκτης σύγκρουσης, το σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης του συστήματος πέδησης City Emergency Braking για την αποτροπή ατυχημάτων, αυτόματο Cruise Control και σύστημα ειδοποίησης του οδηγού.

Παράλληλα ως επιλογή θα διατίθεται το σύστημα Sport Select το οποίο παρέχει τη δυνατότητα παραμετροποίησης της απόσβεσης των αμορτισέρ μέσω δύο επιλογών και το οποίο, σε συνδυασμό με τις συνολικές βελτιώσεις στην ανάρτηση αλλά και στο σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού του ανανεωμένου Polo, θα προσφέρει μια βελτιωμένη και πιο δυναμική οδηγική εμπειρία.

To παρών στην ανανέωση όλων των εκδόσεων αμαξώματος και κινητήρα του VW Polo, δίνει και, το γνωστό από το Golf, σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο αποτελείται από οθόνη αφής η οποία είναι διαχειρίσιμη με κινήσεις ανάλογες με αυτές που αναγνωρίζουν τα smartphones.

Το πολυάριθμο ρόστερ των Γερμανών στη Γενεύη κλείνει η ανανεωμένη εκδοχή του Scirocco το οποίο χωρίς να αλλοιώνει τις γνώριμες αναλογίες του υιοθετεί μια σειρά αλλαγών που αναλαμβάνουν αφενός, να εκσυγχρονίσουν την εικόνα του εντός και εκτός και αφετέρου θα ενισχύσουν τις επιδόσεις του σε όλο το εύρος της γκάμας του, συμπεριλαμβανομένης της κορυφαίας R έκδοσης.

Παράλληλα με τις στοχευμένες σχεδιαστικές αλλαγές η VW έχει εμπλουτίσει την παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων με πέντε νέες αποχρώσεις, Pyramid Gold, Urano Grey, Flash Red, Pure White και Ultra Violet, τις οποίες θα μπορούν να επιλέξουν οι αγοραστές του, συνδυαστικά και με νέα σχέδια σε ζάντες.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η αναβάθμιση των υλικών, ενώ στην κορυφή του ταμπλό έχουν προστεθεί τρία ακόμα όργανα που αφορούν τη λειτουργία του turbo, τη θερμοκρασία λαδιού, καθώς και ένα χρονόμετρο και τα οποία παραπέμπουν στο αρχετυπικό Scirocco.

Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές που αφορούν την γκάμα κινητήρων, καθώς όλες οι εκδόσεις του Scirocco με εξαίρεση την κορυφαία R των 280 ίππων συνδυάζονται με σύστημα stop/start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα περισσότερη ισχύ αλλά και μεγέθη κατανάλωσης μειωμένα έως και κατά 19%, σύμφωνα με την VW.

Στη βάση της γκάμας του Scirocco βρίσκεται ο 1,4 λίτρων TSI ο οποίος έχει αυξήσει την ισχύ του στους 125 ίππους, ενώ αναβάθμιση ισχύος έχουν «υποστεί» και οι τρεις εκδοχές του δίλιτρου TSI, ο οποίος, πλέον, εξοπλίζει το ανανεωμένο coupe αποδίδοντας 180 , 220 και 280 ίππους, μεγέθη αυξημένα κατά 20, 10 και 15 ίππους αντίστοιχα.

Ανάλογο είναι το σκεπτικό της αναβάθμισης και σε ό,τι αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με το δίλιτρο TDI να είναι πλέον διαθέσιμος σε εκδοχή 150 -αντί 140 ίππων- και 184 ίππων (+7 ίππους).

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με έξι σχέσεων μηχανικό κιβώτιο ενώ η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Στις επιλογές για όλες τις εκδόσεις, πλην της βασικής 1.4 TSI συγκαταλέγεται επίσης το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

auto.in.gr

Sports in

Έγραψε ιστορία η Άρσεναλ

Το ρεκόρ των «κανονιέρηδων» και η... συνταγή που πρέπει ν' αλλάξει για την Τσέλσι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024