Fiat
Σε αντιδιαστολή με το σύνηθες αμιγώς αστικό προφίλ της ιταλικής φίρμας, η φετινή παρουσία της στη γαλλική έκθεση χαρακτηρίζεται κυρίως από μοντέλα με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε διαδρομές εκτός του αστικού ιστού και της ασφάλτου. Έτσι το επίκεντρο της παρουσίας της Fiat στη γαλλική έκθεση έχει ένα τετρακίνητο μοντέλο. O λόγος για το Panda 4X4 […]
Spotlight
-
«Είχαν καταλάβει ότι είμαι ξύπνια αλλά...» - Ανατριχιαστική η κατάθεση της 12χρονης από τη Χαλκίδα
-
Καρέ καρέ η δράση της 27χρονης που έκλεβε πορτοφόλια στο λεωφορείο - Πώς εγκλωβίστηκε από τον οδηγό
-
Κάτω από την βάση η Ελλάδα στην ποιότητα ζωής
-
Η ιππασία οδήγησε την Αθηνά Ωνάση στα σούπερ μάρκετ Casino – Η «σχέση» με τον Τσέχο ιδιοκτήτη
Σε αντιδιαστολή με το σύνηθες αμιγώς αστικό προφίλ της ιταλικής φίρμας, η φετινή παρουσία της στη γαλλική έκθεση χαρακτηρίζεται κυρίως από μοντέλα με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε διαδρομές εκτός του αστικού ιστού και της ασφάλτου.
Έτσι το επίκεντρο της παρουσίας της Fiat στη γαλλική έκθεση έχει ένα τετρακίνητο μοντέλο. O λόγος για το Panda 4X4 που θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, έναν βενζίνης 875 κ.εκ με απόδοση 85 ίππους και τον πετρελαιοκινητήρα Multijet των 1,3 λίτρων στην εκδοχή των 75 ίππων που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό σύστημα start&stop.
Ανεξαρτήτως των εκδόσεων κινητήρα το στίγμα στην συγκεκριμένη έκδοση όπως και σε κάθε αντίστοιχη στην 30χρονη πορεία του μοντέλου, έχει η τετρακίνηση. Στην προκειμένη περίπτωση το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά τα οποία μεταβάλλουν αυτόματα την κατανομή ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.
Τα χαρακτηριστικά της τετρακίνητης έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία συστημάτων όπως το ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας και το ηλεκτρονικό διαφορικό (EDL), ενώ στοιχεία όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και φυσικά, οι απαραίτητες σχεδιαστικές παρεμβάσεις με το έντονα προσανατολισμένο για εκτός ασφάλτου διαδρομές bodykit, διαμορφώνουν το τελικό προφίλ της.
Αυξημένη απόσταση από το έδαφος και όλα εκείνα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του Panda 4×4 θα διαθέτει και η έκδοση Trekking, στην οποία ωστόσο η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με τη βοήθεια ενός εξελιγμένου ηλεκτρονικού συστήματος πρόσφυσης (Trekking+).
Ν.Κ
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις