Honda
Η 4η γενιά CR-V και ο diesel κινητήρας 1.6 i-DTEC (της σειράς Earth Dream Technology, που κινεί την 9η γενιά Civic), είναι οι πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις για το Paris Motor Show 2012. Μαζί τους θα παρουσιαστεί το ανανεωμένο CR-Z, με αλλαγές στην εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση του, αλλά και αυξημένη ισχύ τόσο του βενζινοκινητήρα όσο και […]
Spotlight
Η 4η γενιά CR-V και ο diesel κινητήρας 1.6 i-DTEC (της σειράς Earth Dream Technology, που κινεί την 9η γενιά Civic), είναι οι πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις για το Paris Motor Show 2012.
Μαζί τους θα παρουσιαστεί το ανανεωμένο CR-Z, με αλλαγές στην εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση του, αλλά και αυξημένη ισχύ τόσο του βενζινοκινητήρα όσο και του ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος διαθέτει για πρώτη φορά μπαταρίες ιόντων λιθίου, χωρίς επιπτώσεις στην κατανάλωση ή αύξηση των ρύπων.
Από την παρουσίαση δε θα λείπει το αγωνιστικό Civic WTCC. Η αγωνιστική έκδοση του Civic WTCC θα είναι εφοδιασμένη με τον νέο κινητήρα «HR412E». Πρόκειται για μία ειδική έκδοση υπερτροφοδοτούμενου 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.600 κ.εκ. Το μοτέρ αυτό εξελίχθηκε στο R&D κέντρο της Honda στο Tochigi της Ιαπωνίας και είναι ο πρώτος μιας νέας γενιάς αγωνιστικών κινητήρων της Honda.
Δίπλα στην 9η γενιά Civic οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορούν να θαυμάσουν την 1η γενιά του, που παρουσιάστηκε το 1972. Από τότε, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο. Χαρακτηριστικό του ο κινητήρας Compound Vortex Controlled Combustion (CVCC) της Honda το 1972. Στον ίδιο χώρο θα υπάρχει και ο D.OH.C VTEC, που λανσαρίστηκε το 1987 και είναι ο πρώτος κινητήρας στον κόσμο με ηλεκτρονικό έλεγχο χρονισμού και βύθισης βαλβίδων.
Γ.Σ.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις