Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Peugeot

Peugeot

Οι εκδόσεις παραγωγής του 208 GTI και του 208 XY συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο, εμπορικό, ενδιαφέρον ανάμεσα στο πλήθος των πρωτότυπων και μη τετράτροχων που παρουσιάζει για πρώτη φορά η Peugeot στο Παρίσι. Ξεκινώντας από το 208 GTi, o γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 1,6 λίτρων αποδίδει 200 ίππους και 247 Nm ροπής, επιτρέποντας στο γαλλικό […]

Οι εκδόσεις παραγωγής του 208 GTI και του 208 XY συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο, εμπορικό, ενδιαφέρον ανάμεσα στο πλήθος των πρωτότυπων και μη τετράτροχων που παρουσιάζει για πρώτη φορά η Peugeot στο Παρίσι. Ξεκινώντας από το 208 GTi, o γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 1,6 λίτρων αποδίδει 200 ίππους και 247 Nm ροπής, επιτρέποντας στο γαλλικό μικρό να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από επτά δευτερόλεπτα.

Το δυναμικό προφίλ του 208 GTi επιβεβαιώνει η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ηλεκτρονικού συστήματος δυναμικής ευστάθειας, το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης καθώς και ο εξοπλισμός, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, τα αεροδυναμικά βοηθήματα του αμαξώματος και η διπλή απόληξη των εξατμίσεων.

Διαφορετικός είναι ο προσανατολισμός της έκδοσης XY του 208, καθώς προτεραιότητα εκεί έχει η άνεση και η πολυτέλεια. Το 208 XY εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου χωρητικότητας 1,6 λίτρων, αποδίδοντας από 92 έως και 156 ίππους.

Πέρα από τις σχεδιαστικές αλλαγές που έχει να παρουσιάσει η ανανεωμένη εκδοχή του, το Peugeot RCZ πρόκειται πολύ σύντομα να αποκτήσει μία ακόμη ισχυρότερη έκδοση. Το RCZ-R θα αποδίδει από τον ήδη γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων 260 ίππους, προσθέτοντας στα χαρακτηριστικά του ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen.

Μία κατηγορία πάνω, το πανίσχυρο και… πρωτότυπο Onyx αν και ζυγίζει μόλις 1.100 κιλά εφοδιάζεται με έναν οκτακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3,7 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 600 ίππους.

Αν και η κίνηση μεταδίδεται κατά κύριο λόγο στους πίσω τροχούς, ένας ηλεκτροκινητήρας 80 ίππων αξιοποιεί τη μετατροπή της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική και την «αποθήκευσή» της σε συσσωρευτές ιόντων-λιθίου, εξασφαλίζοντας επιπλέον ώθηση στο supercar της Peugeot και διαμορφώνοντας με αυτόν τον τρόπο ένα ιδιότυπο σύστημα τετρακίνησης.

Πρωτότυπο μεν, αλλά με σαφές χρονοδιάγραμμα εξέλιξης και παραγωγής είναι το Peugeot 2008. Όπως μαρτυρά και η ονομασία του, πρόκειται για ένα αστικών διαστάσεων SUV, το μήκος του οποίου δεν θα ξεπερνά τα 4,14 μέτρα.

Ανάμεσα στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Peugeot 2008 ξεχωρίζει ο τρικύλινδρος και υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,2 λίτρων, ο οποίος θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο γαλλικό SUV αποδίδοντας 110 ίππους.

Στις αγωνιστικές δραστηριότητες της γαλλικής φίρμας παραπέμπει, τέλος, το 208 TYPE R5, το οποίο θα πληροί τις προδιαγραφές του WRC, όντας εξοπλισμένο με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων απόδοσης 260 ίππων.

Γ.Α

auto.in.gr

Sports in

Ιμπόρα: «Έχουμε καταφέρει κάτι πολύ μεγάλο στην Ευρώπη – Ήρθα στον Ολυμπιακό για να γίνω πρωταθλητής»

Ο Βιθέντε Ιμπόρα μίλησε για το ντέρμπι της Κυριακής με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ που θα δώσει στον Ολυμπιακό την ευκαιρία να μειώσει τη διαφορά από την κορυφή.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024