Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
VW

VW

Το… αειθαλές best seller της ευρωπαϊκής αγοράς επιστέφει στην έβδομη κατά σειρά γενιά του. Πέρα από την αύξηση του συνολικού μήκους κατά 5,2 εκατοστά και τις όποιες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις παρουσιάζει το πεντάθυρο αμάξωμα, το νέο Golf εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει η επίσης νέα «πλατφόρμα» του γερμανικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών, […]

Το… αειθαλές best seller της ευρωπαϊκής αγοράς επιστέφει στην έβδομη κατά σειρά γενιά του. Πέρα από την αύξηση του συνολικού μήκους κατά 5,2 εκατοστά και τις όποιες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις παρουσιάζει το πεντάθυρο αμάξωμα, το νέο Golf εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει η επίσης νέα «πλατφόρμα» του γερμανικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών, έχοντας περιορίσει το βάρος του έως και 100 κιλά.

Ο μικρότερος σε ισχύ και κυβισμό κινητήρας βενζίνης είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος TSI των 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει -όπως και στο παρελθόν- 85 ίππους και καταναλώνει 4,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο νέος TSI κινητήρας βενζίνης των 1,4 λίτρων και των 140 ίππων, που για πρώτη φορά γνωρίσαμε στην πεντάθυρη εκδοχή του Audi A1. Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου μοτέρ έγκειται στην ικανότητά του να απενεργοποιεί -όταν οι συνθήκες κίνησης το επιτρέπουν- τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους, περιορίζοντας ακόμη περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου (4,9 λίτρα/100 χλμ.) και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (112 γρ./χλμ.).

Δύο είναι οι επιλογές και στους κινητήρες diesel. H πρώτη, αυτή των 1,6 λίτρων, αποδίδει 105 ίππους καταναλώνοντας 3,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ η δεύτερη -χωρητικότητας 2,0 λίτρων- παράγει 150 ίππους καταναλώνοντας 4,1 λίτρα/100 χλμ.

Αποδοτικότερη θα είναι η έκδοση BlueMotion με κατανάλωση καυσίμου 3,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 85 γρ./χλμ.

Το πρωτότυπο, για την ώρα, Golf GTI συμπληρώνει την γκάμα εκδόσεων του δημοφιλούς μικρομεσαίου, όντας εξοπλισμένο με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων.

Ο τελευταίος αποδίδει -ανάλογα με την έκδοση- 220 ή 230 ίππους (performance pack) και συνδυάζεται, είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με το ημιαυτόματο DSG με τον ίδιο αριθμό σχέσεων.

Το Golf GTI, το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή στις αρχές του επόμενου έτους, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 246 χλμ./ώρα.

Γ.Α

auto.in.gr

Sports in

Συμφώνησε για νέο συμβόλαιο το μεγαλύτερο ταλέντο της Παρί

Συμφώνησε για νέο συμβόλαιο συνεργασίας ένας από τους πιο ταλαντούχους παίκτες της Παρί Σεν Ζερμέν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024