Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Επισκόπηση 1ου σκέλους (17/06)

Επισκόπηση 1ου σκέλους (17/06)

Με το πολύ σημαντικό προβάδισμα του Petter Solberg, με το παιχνίδι στρατηγικής για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στα εργοστασιακά Citroen και Ford και με τη νέα ατυχία που κόστισε ξανά την ευκαιρία στον Jari Matti Latvala να διεκδικήσει τη νίκη ολοκληρώθηκε στο Λουτράκι η πρώτη μέρα του Ράλι Ακρόπολις 2011, 7ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου […]

Με το πολύ σημαντικό προβάδισμα του Petter Solberg, με το παιχνίδι στρατηγικής για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στα εργοστασιακά Citroen και Ford και με τη νέα ατυχία που κόστισε ξανά την ευκαιρία στον Jari Matti Latvala να διεκδικήσει τη νίκη ολοκληρώθηκε στο Λουτράκι η πρώτη μέρα του Ράλι Ακρόπολις 2011, 7ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Ατυχώς, το εναρκτήριο σκέλος περιλάμβανε και την εγκατάλειψη του Λάμπρου Αθανασούλα και του συνοδηγού του Νίκου Ζακχαίου μόλις στη 2η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, στην Ελάτεια, όταν έσπασε η ανάρτηση του Ford Fiesta WRC. Ο Έλληνας πρωταθλητής θα επιστρέψει στο 2ο σκέλος, αλλά με ποινή πέντε λαπτών για καθεμιά από τις πέντε σημερινές Ειδικές που έχασε.

Καθώς η πρώτη μέρα είχε εντυπωσιακά πολλούς θεατές, πρώτοι Έλληνες στη γενική κατάταξη, στην 20η θέση αυτής, είναι οι Δημήτρης Ψύλλος και Κωνσταντίνος Κόντος, που κάνουν αρκετά καλό αγώνα με το Mitsubishi Lancer EvoX.

Στη μάχη της κορυφής, ο Petter Solberg έκανε ρεσιτάλ οδήγησης κερδίζοντας τις τέσσερις πρώτες Ειδικές, ιδιαίτερα στην Ελάτεια που όχι μόνο ήταν η μεγαλύτερη του φετινού Ακρόπολις, αλλά είναι και μια από τις πιο τεχνικές. Ο πρωταθλητής του 2003 πήρε εκεί τα 20 από τα περίπου 30 δευτερόλεπτα της διαφοράς που είχε από τον δεύτερο Jari Matti Latvala μέχρι την προτελευταία Ειδική.

Ωστόσο, στην Απλή Διαδρομή πριν την τελευταία Ειδική, ο Φινλανδός διαπίστωσε ότι έπαψε να λειτουργεί το εμπρός διαφορικό του Ford Fiesta WRC. Έτσι, μπήκε στην -έτσι κι αλλιώς ολισθηρή- Ειδική της Μαυρολίμνης με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και έχασε συνολικά τριάμισι λεπτά, μαζί με τις ελπίδες του για τη νίκη.

Έτσι, ο Petter Solberg απέκτησε ξαφνικά προβάδισμα άνω των 50 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, που τώρα ήταν ο Sebastien Loeb. Ο Γάλλος κέρδισε την Ειδική της Μαυρολίμνης χωρίς να μειώσει αισθητά τη διαφορά του από τον P. Solberg – όμως το παιχνίδι παιζόταν για τη δεύτερη θέση.

Ο πρωταθλητής κατηγόρησε τους Sebastien Ogier και Mikko Hirvonen ότι βραδυπόρησαν εσκεμμένα, ώστε να αποφύγουν να εκκινούν δεύτεροι – με στόχο να συναντούν λίγο πιο καθαρό δρόμο στις επτά Ειδικές Διαδρομές της δεύτερης μέρας (18/06). Δρόμο που θα έχει καθαρίσει πρώτα ο P. Solberg κι έπειτα ο S. Loeb.

Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει μια πολύ σκληρή ειδική, την Ε.Δ. Γυμνό, καθώς και την εντελώς άγνωστη πρόκληση της νυχτερινής Ειδικής στη Νέα Πολιτεία. Συνεπώς, ο P. Solberg δεν θα έχει να ανησυχεί μόνο για την πρώτη θέση από την οποία εκκινεί, αλλά και για την προστασία της ημι-εργοστασιακής του Citroen DS3 WRC.

«Όλα μας πήγαν καλά αυτή την πρώτη μέρα. Δεν με νοιάζει ότι θα εκκινώ πρώτος. Θα οδηγήσω στο όριο. Οι Ειδικές είναι σκληρές, αλλά δεν πιστεύω ότι η θέση εκκίνησής μου θα είναι πρόβλημα», δήλωσε φτάνοντας στο Service Park του Λουτρακίου ο Νορβηγός.

Ο Alan Rees, διευθυντής της Solberg World Rally Team, συμπλήρωσε: «Φυσικά είναι μειονέκτημα να εκκινείς πρώτος. Αλλά αυτό θα συμβεί μόνο για 60 χιλιόμετρα, πριν επιστρέψουμε σε καθαρό δρόμο (σ.σ.: καθώς οι Ειδικές επαναλαμβάνονται) το απόγευμα. Έπειτα, πρέπει να σκεφτούμε και τη νυχτερινή Ειδική.

Πάντως, έχουμε δει ότι η πρώτη θέση εκκίνησης δεν είναι τόσο κακή, διότι δεν πιστεύω ότι κανείς οδηγεί στο απόλυτο όριο – διότι πρέπει να προστατεύσει το αυτοκίνητό του. Για μια ακόμη φορά ο Petter απέδειξε ότι είναι ένας από τους ταχύτερους οδηγούς».

Στο μεταξύ, θυμίζουμε ότι ο Sebastien Loeb είχε δηλώσει χθες, πριν την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις, ότι δεν είναι απολύτως απαραίτητο να κερδίσει και ότι βασικός του στόχος είναι να συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς για το πρωτάθλημα.

Αντιθέτως, ο Jari Matti Latvala είπε ότι θα διεκδικούσε τη νίκη: «Ήθελα πάρα πολύ να προσπαθήσω να κερδίσω, ήθελα τη νίκη εδώ. Είναι δύσκολο συναίσθημα» είπε ο Φινλανδός, μετά το πρόβλημα στο διαφορικό που τον έστειλε τέσσερα λεπτά μακριά από την κορυφή.

Ο οδηγός της Ford συνέχισε: «Έχω κάνει τόσα πολλά λάθη στο παρελθόν, όμως τώρα βρίσκομαι σε μια περίσταση όπου έχω βρει τη σταθερότητα της οδήγησής μου αλλά συναντώ κάτι καινούριο: ένας νέος τομέας έρχεται να διαταράξει την προσπάθειά μας. Έτσι συμβαίνει καμιά φορά, δεν πρόκειται να κατηγορήσω κανέναν, είναι απλώς μια πολύ ατυχής περίσταση».

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 1η ημέρα)

PosNoDriver-CoDriver/VehicleG/CStageDiff 1st
111SOLBERGPetter–PATTERSONChris
CITROENDS3 WRC
A1:39:24.2+0.0
21LOEBSébastien–ELENADaniel
CITROENDS3 WRC
A1:40:15.8+51.6
33HIRVONENMikko–LEHTINENJarmo
FORDFiesta RS WRC
A1:40:19.5+55.3
42OGIERSébastien–INGRASSIAJulien
CITROENDS3 WRC
A1:40:21.4+57.2
515SOLBERGHenning–MINORIlka
FORDFiesta RS WRC
A1:41:07.4+1:43.2
65WILSONMatthew–MARTINScott
FORDFiesta RS WRC
A1:41:51.9+2:27.7
722TÄNAKOtt–SIKKKuldar
FORDFiesta S2000
A1:42:56.6+3:32.4
84LATVALAJari-Matti–ANTTILAMiikka
FORDFiesta RS WRC
A1:43:19.2+3:55.0
925HANNINENJuho –MARKKULAMikko-Antero
SKODAFabia S2000
A1:43:25.8+4:01.6
108RÄIKKÖNENKimi–LINDSTRÖMKaj
CITROENDS3 WRC
A1:43:28.9+4:04.7
1124SOUSABernardo–COSTAAntonio
FORDFiesta S2000
A1:44:30.4+5:06.2
129KUIPERSDennis–MICLOTTEFrederic
FORDFiesta RS WRC
A1:45:13.4+5:49.2
1328BRYNILDSENEyvind–MENKERUDCato
SKODAFabia S2000
A1:45:19.5+5:55.3
1429TURÁNFrigyes–ZSIROSGábor
FORDFiesta S2000
A1:46:09.1+6:44.9
1527GASSNER JRHermann–WUSTENHAGENKatharina
SKODAFabia S2000
A1:46:11.6+6:47.4
1617ARAÚJOArmindo–RAMALHOMiguel
MINIJohn Cooper Works
A1:49:55.6+10:31.4
1716KUIPERSRene–HULZEBOSAnnemieke
FORDFiesta RS WRC
A1:50:37.5+11:13.3
1821PROKOPMartin–TOMÁNEKJan
FORDFiesta S2000
A1:52:24.7+13:00.5
1953KONDRAKHINNikita–ARENANicola
MITSUBISHILancer EVO IX
A1:52:47.4+13:23.2
2051PSILLOSDimitris–KONTOSKonstantinos
MITSUBISHILancer EVO X
A1:53:20.9+13:56.7
2154NOBREPaulo–PAULAEdu
MITSUBISHILancer EVO X
A1:53:21.3+13:57.1
227VILLAGRAFederico–PÉREZ COMPANCJorge
FORDFiesta RS WRC
A1:54:37.5+15:13.3
2323AL-ATTIYAHNasser–BERNACCHINIGiovanni
FORDFiesta S2000
A1:54:59.4+15:35.2
2412OLIVEIRADaniel–MAGALHÃESCarlos
MINIJohn Cooper Works
A1:55:22.6+15:58.4
256ØSTBERGMads–ANDERSSONJonas
FORDFiesta RS WRC
A1:55:24.5+16:00.3
2626KRUUDAKarl–JARVEOJAMartin
SKODAFabia S2000
A1:55:45.3+16:21.1
2730LLOVERAAlbert–VALLEJODiego
FIATAbarth Grande Punto S2000
A1:57:09.3+17:45.1
2820VAN MERKESTEIJN (S)Peter–MOMBAERTSErwin
CITROENDS3 WRC
A1:59:31.8+20:07.6
2959KONSTANTAKOSPanos–SIDERAKISTheodoros
MITSUBISHILancer EVO VIII
A2:03:18.1+23:53.9
3062KALTSOUNISHaris–PERIDISAndreas
OPELCorsa S1600
A2:05:02.5+25:38.3
3158TERRASINO–POTOURIDISIoannis
SUBARUImpreza WRX STI
A2:08:25.6+29:01.4
3218NOVIKOVEvgeny–GIRAUDETDenis
FORDFiesta RS WRC
A2:09:52.0+30:27.8
3319ATHANASSOULASLambros–ZAKHEOSNikolaos
FORDFiesta RS WRC
A2:10:19.3+30:55.1
3457ZOUNISIoannis–PATRIKOUSSISMihalis
SUBARUImpreza WRX STI
A2:12:33.0+33:08.8
3563SEMERAROPaolo–COLOMBODario
RENAULTClio RS
A2:15:11.5+35:47.3
3664MOSCHOPOULOSNikos–PANOUTSOSTheodoros
TOYOTAYaris
A2:17:15.2+37:51.0
3756COVICarlo–CAMPESANGiorgio
SUBARUImpreza WRX STI
A2:19:36.2+40:12.0
3860WEISSEdith–MORRISSEYMichael
MITSUBISHILancer EVO VIII
A2:22:29.5+43:05.3
3961HONDAMichael–VICIKOVALydie
CITROENC2 S1600
A2:29:20.1+49:55.9
4055HALIVELAKISNikolaos–BARDAKISSpyros
MITSUBISHILancer EVO IX
A2:43:23.6+1:03:59.4

auto.in.gr

Sports in

Stella McCartney: H στήριξη από τον αδερφό της James και η ομοιότητά του με τον πατέρα τους

Oι οικογενειακές λήψεις από την οικογένεια McCartney στο show της Stella McCartney.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024