Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
McLaren

McLaren

H νέα McLaren 675LT πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στη Γενεύη ως μια πιο σκληροπυρηνική και αγωνιστική προσέγγιση της ήδη γνωστής 650S Coupe. Όπως δηλώνουν και τα διακριτικά της ονομασίας της, η 675 LT αποτίει φόρο τιμής στο αγωνιστικό μοντέλο F1 GTR Longtail που κυριάρχησε στο Le Mans τη δεκαετία του ’90, απ’ όπου αντλεί τις […]

H νέα McLaren 675LT πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στη Γενεύη ως μια πιο σκληροπυρηνική και αγωνιστική προσέγγιση της ήδη γνωστής 650S Coupe.

Όπως δηλώνουν και τα διακριτικά της ονομασίας της, η 675 LT αποτίει φόρο τιμής στο αγωνιστικό μοντέλο F1 GTR Longtail που κυριάρχησε στο Le Mans τη δεκαετία του ’90, απ’ όπου αντλεί τις επιρροές του και το κατά 50% μεγαλύτερο αερόφρενο που δεσπόζει στο πίσω τμήμα και εξασφαλίζει αυξημένη κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα.

Το αμάξωμα και το πλαίσιο της 675LT είναι σχεδιασμένα εξαρχής αυξάνοντας την περιεκτικότητά τους σε ανθρακονήματα και αλουμίνιο, εντός και εκτός και περιορίζοντας έτσι το συνολικό βάρος του μοντέλου κατά 100 κιλά, στα 1.230 κιλά.

Εκτός από τα γενναιόδωρα ανθρακονήματα, εκτός και εντός στην καρδιά της 675LT φιλοξενείται ο γνωστός διπλά υπετροφοδοτούμενος V8 κινητήρας της McLaren με χωρητικότητα 3,8 λίτρων ο οποίος όμως χάρη στην αναβάθμισή του αποδίδει 675 ίππους και 750 Nm ροπής.

Ως αποτέλεσμα των βελτιώσεων η 675LT επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, όντας, ενώ η μέγιστη ταχύτητα της διαμορφώνεται σε 330 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, οι Βρετανοί παρουσιάζουν στο ελβετικό floor την έκδοση… παραγωγής μιας αγωνιστικής εκδοχής τoυ δικού της, supercar.

Η P1 GTR όπως ονομάζεται είναι 50 κιλά ελαφρύτερη από την… απλή P1 χάρη σε περισσότερα ανθρακονήματα και την αντικατάσταση των γυάλινων επιφανειών από πολυανθρακικό υλικό. Οι επίσημες συστάσεις αναφέρουν ότι πρόκειται για το «πλέον οδηγοκεντρικό αγωνιστικού προσανατολισμού αυτοκίνητο στον κόσμο».

Την ισχύ της McLaren P1 GTR εξασφαλίζει ο V8 των 3,8 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 800 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ 200 ίππων.

Το αποτέλεσμα είναι συνδυαστική ισχύς 1.000 ίππων ενώ, στις βελτιώσεις σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή P1 συγκαταλέγεται η νέα πτέρυγα η οποία αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 10% στα 660 κιλά.

Παράλληλα, για τους ίδιους λόγους… ευστάθειας η νέα αγωνιστική έκδοση του supercar της McLaren μειώνει την απόστασή της από το έδαφος κατά 5,0 εκατοστά ενώ είναι και κατά 8,0 εκατοστά φαρδύτερη.

auto.in.gr

Sports in

Τσέφεριν: «Το ποδόσφαιρο δεν μπορεί να βασίζεται σε προνόμια»

Τα… πυρά του κατά της European Super League εξαπέλυσε ο Αλεξάντερ Τσέφεριν, τονίζοντας ότι το νέο αυτό εγχείρημα θα είναι καταστροφικό για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024