Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Aston Martin

Aston Martin

Η βρετανική φίρμα παρουσιάζει στη Γενεύη την «πιο σκληροπυρηνική δημιουργία της μέχρι σήμερα» με την μορφή ενός supercar κατασκευασμένου αποκλειστικά για αγωνιστικές διαδρομές με την ονομασία Vulcan. Την εμφάνισή της καθορίζουν οι πτυχώσεις και τα αεροδυναμικά στοιχεία από ανθρακονήματα. Από το ίδιο υλικό αποτελείται και το monocoque πλαίσιο αλλά και στοιχεία όπως ο άξονας μετάδοσης, […]

Η βρετανική φίρμα παρουσιάζει στη Γενεύη την «πιο σκληροπυρηνική δημιουργία της μέχρι σήμερα» με την μορφή ενός supercar κατασκευασμένου αποκλειστικά για αγωνιστικές διαδρομές με την ονομασία Vulcan.

Την εμφάνισή της καθορίζουν οι πτυχώσεις και τα αεροδυναμικά στοιχεία από ανθρακονήματα. Από το ίδιο υλικό αποτελείται και το monocoque πλαίσιο αλλά και στοιχεία όπως ο άξονας μετάδοσης, η κεντρική κονσόλα, το τούνελ μετάδοσης και το ταμπλό ενώ όλοι οι παράμετροί της έχουν σχεδιαστεί με το σκεπτικό της εξοικονόμησης βάρους.

Στην καρδιά της βρίσκεται ένας θηριώδης ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας χωρητικότητας 7,0 λίτρων η ισχύς του οποίου, σύμφωνα με την Aston Martin, ξεπερνά τους 800 ίππους και ο οποίος συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Την παρουσία της Aston Martin στην ελβετική έκθεση πλαισιώνει το DBX Concept, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο crossover GT με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς το οποίο ενσαρκώνει το όραμα των Βρετανών για το πρώτο «οικογενειακό» και φιλικό προς το περιβάλλον crossover GT και το οποίο, μοιραία, θα επηρεάσει τις αντίστοιχες μελλοντικές εξελίξεις στη φίρμα.

Οι Βρετανοί παρουσιάζουν επίσης στο ελβετικό floor την Aston Martin Vantage GT3 συστήνοντας ως «την ισχυρότερη και πλέον σκληροπυρηνική Vantage που έχει παρουσιαστεί ποτέ» φροντίζοντας να υποστηρίξουν τον ισχυρισμό τους με μια σειρά εξωτικών προδιαγραφών.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η Vantage έχει υποστεί μια πλήρη αναβάθμιση του bodykit με ανθρακονήματα και την προσθήκη στοιχείων όπως το splitter μπροστά, η θηριώδης αεροτομή πίσω και ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης. Από ανθρακονήματα αποτελείται και το καπό, αλλά και ο ορισμένα στοιχεία των θυρών σε μια προσπάθεια της Aston Martin που συνδυαστικά και τα υπόλοιπα ανθρακονήματα στοιχεία, καταφέρνει να μειώσει το βάρος της Vantage κατά 100 κιλά.

Όλα τα παραπάνω ίσως να μην είχαν σημασία και λόγο ύπαρξης χωρίς τον θηριώδη V12 των 6,0 λίτρων η ισχύς του οποίου ανέρχεται στους 600 ίππους και τα 625 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων, δίνοντας τη δυνατότητα στην Vantage GT3 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 297 χλμ./ώρα.

Τις προδιαγραφές της συμπληρώνουν μια ενεργή ανάρτηση με τρεις δυνατότητες ρύθμισης σχεδιασμένη για τις απαιτήσεις της κίνησης σε πίστα και η οποία, για αυτό το σκοπό, φέρει νέα ελατήρια και αμορτισέρ, κεραμικά δισκόφρενα με την υπογραφή της Brembo, σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο, τούνελ μετάδοσης με μέρη από μαγνήσιο καθώς και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

auto.in.gr

Sports in

Οριστικό: Απορρίφθηκε το αίτημα της Φενέρμπαχτσε πριν τον Ολυμπιακό

Οριστική απόφαση για τον αγώνα Σούπερ Καπ της Φενέρμπαχτσε πριν τα ματς με τον Ολυμπιακό για το Europa Conference League

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024