Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Συνέντευξη της Διευθύντριας Marketing & Επικοινωνίας του IST College κας Τάνιας Κωφίδου, στο in.gr

Συνέντευξη της Διευθύντριας Marketing & Επικοινωνίας του IST College κας Τάνιας Κωφίδου, στο in.gr

Η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας του IST College κα Τάνια Κωφίδου, μιλάει στο in.gr.

Η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας του IST College κα Τάνια Κωφίδου, μιλάει στο in.gr.

1. Γιατί να προτιμήσει κάποιος ένα κολέγιο αντί για κάποιο κρατικό εκπαιδευτικό ίδρυμα;

Η επιλογή ιδιωτικού εκπαιδευτικού ιδρύματος έναντι κρατικού, δεν συνδέεται απαραίτητα, όπως πολλοί μπορεί να πιστεύουν, με την αποτυχία εισαγωγής σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ της χώρας μας. Δεν είναι καθόλου σπάνιο, νέοι που έχουν περάσει σε κρατικά εκπαιδευτικά ιδρύματα να στρέφονται προς κολλέγια κι αυτό είτε γιατί δεν πέρασαν στην πρώτη τους επιλογή και εξακολουθούν να επιθυμούν να σπουδάσουν το πρόγραμμα της επιλογής τους, είτε γιατί ενδεχομένως να έχουν περάσει σε κάποια πόλη εκτός του τόπου κατοικίας τους και να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως τα δίδακτρα των κολλεγίων είναι χαμηλότερα από το συνολικό κόστος διαμονής των φοιτητών στην επαρχία. Επιπλέον, τα κολλέγια προσφέρουν κάποιες ειδικότητες που δεν παρέχονται από τα κρατικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Το IST είναι ένα πολυδύναμο και πολυεπίπεδο εκπαιδευτικό ίδρυμα με άδεια από το Υπουργείο Παιδείας. Iδρύθηκε το 1989, σε συνεργασία με ομάδα πανεπιστημιακών καθηγητών και ανήκει στον εκπαιδευτικό οργανισμό Γ. Καστρινάκη & Δρακ. Φουντουκάκου, ο οποίος δραστηριοποιείται από το 1967 με μεγάλη επιτυχία στον χώρο της εκπαίδευσης μέσω της ΣΒΙΕ, της πρώτης Σχολής στα Επαγγέλματα Υγείας.

Το IST σχεδιάζει και πραγματοποιεί την ακαδημαϊκή του δραστηριότητα σε συνεργασία με διακεκριμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού δίνοντας τη δυνατότητα στους φοιτητές να παρακολουθήσουν προγράμματα σπουδών των Πανεπιστημίων χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν στο εξωτερικό.

Η δομή, το περιεχόμενο και ο τρόπος υλοποίησης των προγραμμάτων είναι ακριβώς τα ίδια με εκείνα που ισχύουν στα συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια, ενώ η μόνη διαφορά είναι ο τόπος διδασκαλίας.

Επισημαίνεται ότι βάσει του Νόμου, τα Κολλέγια μπορούν να έχουν συνεργασίες με ξένα Πανεπιστήμια και να υλοποιούν τα προγράμματά τους, καθώς και να απονέμουν τα πτυχία των ξένων Πανεπιστημίων.

Τα πτυχία που απονέμουν τα ξένα Πανεπιστήμια αναγνωρίζονται βάσει του Π.Δ. 38/2010.

Οι απόφοιτοι Ελληνικών Κολλεγίων, τα οποία έχουν συνάψει συνεργασίες με Πανεπιστήμια χωρών της Ε.Ε., θα μπορούν να έχουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα ασκήσεως επαγγέλματος σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα με εκείνα που διαθέτουν οι απόφοιτοι Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Οι απόφοιτοί μας πληρούν όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις και έχουν έτσι απεριόριστες δυνατότητες για επαγγελματική αποκατάσταση και περαιτέρω ακαδημαϊκή εξέλιξη.

2. Πώς διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων μαθημάτων και υπηρεσιών;

Στο IST, δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους φοιτητές μας, τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και μαθησιακή εμπειρία που θα συντελέσουν στη μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους προκειμένου να προσαρμοστούν σε μία συνεχώς μεταβαλλόμενη κοινωνία και αγορά εργασίας. Παράλληλα, έχουμε ως κύριο γνώμονα τη δημιουργία ενός μαθησιακού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει την καλλιέργεια του επιχειρηματικού πνεύματος μεταξύ των φοιτητών μας, διευρύνοντας έτσι τους ορίζοντές τους και συμβάλλοντας στην ενίσχυση των προοπτικών σταδιοδρομίας τους.

Στο IST, κάθε πρόγραμμα σπουδών, κάθε υπηρεσία και κάθε δραστηριότητα έχει επίκεντρο τον φοιτητή.
Βρισκόμαστε στο πλευρό του φοιτητή σε όλη τη διάρκεια των σπουδών του, φροντίζοντας να του παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, αλλά και να τον υποστηρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προκειμένου να διευρύνει τις γνώσεις του και να καλλιεργήσει τις δεξιότητές του, έτσι ώστε, ολοκληρώνοντας τις σπουδές του, να έχει αποκτήσει όλα τα απαραίτητα εφόδια για μία επιτυχημένη σταδιοδρομία.

Επενδύουμε σε υλικοτεχνική υποδομή, με γνώμονα πάντοτε την παροχή ποιοτικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών, έτσι ώστε οι φοιτητές να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες που τους δίνει η σύγχρονη τεχνολογία και να προετοιμαστούν για το σημερινό, συνεχώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον. Έτσι, οι φοιτητές έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του κέντρου υπολογιστών του IST το οποίο αποτελείται από 7 σύγχρονα εργαστήρια 150 θέσεων και εκτυπωτικό κέντρο.

Κεντρικό πυρήνα των σπουδών στο IST αποτελεί η σύγχρονη Βιβλιοθήκη μας η οποία διαθέτει πλούσια συλλογή βιβλίων, επιστημονικών και επαγγελματικών εκδόσεων, περιοδικών και CD-Roms σε ποικίλα θέματα. Μέσω της Βιβλιοθήκης μας, είναι δυνατή η ηλεκτρονική πρόσβαση σε διεθνείς βιβλιογραφικούς καταλόγους Πανεπιστημίων και πνευματικών ιδρυμάτων της Ελλάδας και του εξωτερικού. Παράλληλα, δίνεται στους φοιτητές η δυνατότητα online πρόσβασης στην Βιβλιοθήκη των συνεργαζόμενων με το IST Πανεπιστημίων.

Οι φοιτητές του IST, έχουν τη μοναδική δυνατότητα ταχύρρυθμης εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας παράλληλα με τις σπουδές τους, στο πλαίσιο προγραμμάτων που προσφέρει το τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τα προγράμματα Αγγλικής γλώσσας υλοποιούνται από εξειδικευμένους καθηγητές που διδάσκουν την Αγγλική βάσει της επικοινωνιακής-λειτουργικής μεθόδου. Επιπλέον, οι φοιτητές μαθαίνουν την τεχνική ορολογία της ειδικότητάς τους στα Αγγλικά (π.χ. Business English), εξασκούνται στις ακαδημαϊκές δεξιότητες και προετοιμάζονται για μεταπτυχιακές σπουδές.

Οι φοιτητές του IST έχουν τον Προσωπικό Ακαδημαϊκό τους Σύμβουλο με τον οποίο μπορούν να συνεργάζονται στενά, να συζητούν την πορεία των σπουδών τους και να αναζητούν από κοινού λύσεις στα προβλήματα που τυχόν αντιμετωπίζουν.

Η δέσμευση του IST σε θέματα ποιότητας υπογραμμίζεται από την απόκτηση του διεθνώς αναγνωρισμένου πιστοποιητικού ποιότητας ISO 9001:2008 “για τη σχεδίαση και υλοποίηση προγραμμάτων σπουδών πανεπιστημιακού επιπέδου”, από το γεγονός ότι έχει υποβληθεί επιτυχώς σε ελέγχους ακαδημαϊκής ποιότητας από τον Οργανισμό Διασφάλισης Ποιότητας των Πανεπιστημιακών Σπουδών της Μ. Βρετανίας, Quality Assurance Agency (QAA), καθώς, επίσης, και από την πιστοποίησή του από το British Accreditation Council for Further and Higher Education (BAC) ως “ίδρυμα που παρέχει ανώτατη εκπαίδευση”.

3. Η παιδεία μπορεί να αποτελέσει λειτουργικό παράγοντα για την υπέρβαση της κρίσης και με ποιον τρόπο;

Στη σημερινή, δύσκολη Ελληνική, αλλά και παγκόσμια πραγματικότητα η ανταγωνιστικότητα αποτελεί κυρίαρχο ζητούμενο και ουσιαστικά μονόδρομο για τη χώρα μας. Μόνο εάν βελτιώσουμε την ανταγωνιστικότητά μας θα μπορέσουμε να συμβάλλουμε αποτελεσματικά στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία του τόπου μας.

Το τρίπτυχο εκπαίδευση-επιχειρηματικότητα-καινοτομία και συγκεκριμένα η αλληλοεξάρτηση και αλληλεπίδραση του τριπτύχου αυτού συμβάλει αδιαμφισβήτητα στην τόνωση της οικονομίας, θέτοντας τα θεμέλια για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση.
Η επιχειρηματικότητα είναι πυρήνας προόδου και ευημερίας για την οικονομία και την κοινωνία, οφείλουμε λοιπόν ως χώρα να δημιουργήσουμε και να καλλιεργήσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να βρει εύφορο έδαφος για να ευδοκιμήσει, χαράσσοντας έτσι τον πολυπόθητο δρόμο προς την ανάπτυξη. Όμως, για να αναβαθμιστεί η επιχειρηματικότητα χρειάζεται στήριξη και ενθάρρυνση. Αλλά, πάνω απ’ όλα, χρειάζεται νέες γνώσεις, νέες ιδέες, νέες αντιλήψεις, νέους ανθρώπους και ένα περιβάλλον που να στηρίζει και να προωθεί την καινοτομία αντί να υψώνει εμπόδια.

Και εδώ φαίνεται ξεκάθαρα ο σημαντικός ρόλος της εκπαίδευσης ως πηγή καινοτομίας, ως πηγή γνώσης, αλλά και ως δεξαμενή άντλησης ιδεών που θα βοηθήσουν την κοινωνία να ευημερήσει και να προσβλέπει με αισιοδοξία το μέλλον. Άλλωστε η γνώση, η οικονομία και η κοινωνία είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Και πως θα μπορούσαν να μην είναι εφόσον η γνώση δίνει πρόσβαση στην οικονομία δια της αγοράς μέσω ανεύρεσης εργασίας και η οικονομία επηρεάζει τον κοινωνικό ιστό σε όλες τις εκφάνσεις του.
Είναι λοιπόν απαραίτητο να γίνουμε περισσότερο εξωστρεφείς. Και αυτό μπορεί να συμβεί μόνο υιοθετώντας μία νέα εκπαιδευτική φιλοσοφία, ένα νέο μοντέλο πανεπιστημιακών σπουδών που θα προάγει και παράγει νέες, καινοτόμες ιδέες αξιοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού της και καλλιεργώντας το επιχειρηματικό πνεύμα και την καινοτομία. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να συμβάλλουμε αποτελεσματικά στο χτίσιμο μίας ανταγωνιστικής οικονομίας που θα οδηγήσει τη χώρα μας στην ανάπτυξη.
Στοχεύοντας στη σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας και την προαγωγή της επιχειρηματικότητας, στο IST εφαρμόζουμε ένα νέο, καινοτόμο μοντέλο σπουδών που ονομάζεται business facing. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται μέσω προγραμμάτων σπουδών άμεσα συμβατών με την αγορά εργασίας, μέσω συνεχούς εμπλουτισμού της ύλης των μαθημάτων σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις, μέσω συνεργασιών με φορείς, επιμελητήρια και επιχειρήσεις όλων των κλάδων της ελληνικής οικονομίας, αλλά και μέσω μίας πληθώρας δραστηριοτήτων για τους φοιτητές σε συνεργασία με επιχειρήσεις (π.χ. Ημέρα Καριέρας, διαλέξεις, παρουσιάσεις, σεμινάρια, εκπαιδευτικές επισκέψεις, διαγωνισμός επιχειρηματικότητας και καινοτομίας Crazy Business Ideas).

Πιο συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός επιχειρηματικότητας και καινοτομίας “Crazy Business Ideas” αποτελεί μία πρωτοβουλία του IST που ξεκίνησε το 2011, έχοντας ως στόχο να δώσει την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους από όλη την Ελλάδα να αναδείξουν τις ιδέες τους για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά και να τολμήσουν να τις μετουσιώσουν σε επιχειρηματική πράξη.

Λαμβάνοντας υπόψη την επιτυχία του διαγωνισμού, καθώς και το γεγονός ότι το IST προωθεί με συνέπεια την καλλιέργεια της επιχειρηματικότητας στους νέους, το IST διοργάνωσε και τα έτη 2012 και 2013 το Crazy Business Ideas θεσμοθετώντας πλέον το διαγωνισμό ο οποίος τελεί υπό την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α).

4. Ποια η σύνδεση των ειδικοτήτων με την αγορά εργασίας;

Στο IST έχουμε ως κύριο μέλημα την ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος που στηρίζει, ενθαρρύνει και καλλιεργεί την σύγχρονη επιχειρηματικότητα και καινοτομία. Εμπλουτίζουμε τα προγράμματα σπουδών μας σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις έτσι ώστε να είναι συμβατά με τις απαιτήσεις της σημερινής αγοράς εργασίας, διευρύνουμε τις συνεργασίες μας με διακεκριμένα πανεπιστήμια του εξωτερικού προσφέροντας νέα προγράμματα σπουδών που έχουν μεγάλη ζήτηση, έχουμε εντάξει στα προγράμματά μας μάθημα επιχειρηματικότητας και από τον Οκτώβριο της φετινής χρονιάς θα προσφέρουμε σε συνεργασία με το κορυφαίο Βρετανικό Πανεπιστήμιο, London South Bank University, μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, το γνωστό σε όλους μας ΜΒΑ, ένα δυναμικό πρόγραμμα διεθνούς επιπέδου, ειδικά σχεδιασμένο για όλους όσους επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και γνώσεις καλύπτοντας όλο το εύρος των λειτουργιών μιας επιχείρησης.

5. Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιος τομέας στο ίδρυμά σας που χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση;

Στο IST, γνωρίζουμε μέσω της επιτυχημένης μακρόχρονης πορείας μας, πως η εκπαίδευση είναι μία αδιάλειπτη διαδικασία που συνοδεύει το άτομο σε όλη του τη ζωή. Γι’ αυτό και στο IST φροντίζουμε να είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις, υιοθετούμε νέα πρωτοποριακά μοντέλα σπουδών και διευρύνουμε τις συνεργασίες μας με διακεκριμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού, έχοντας πάντοτε ως επίκεντρο τον φοιτητή και ως κύριο μέλημα τη σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας.

Έτσι, το IST σήμερα, προσφέρει νέα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, ευέλικτα προγράμματα Supported Distance Learning, καθώς και διετή προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης & Εξειδίκευσης σε συνεργασία με φημισμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού, σε τρεις ευρείς ακαδημαϊκούς τομείς: τις Επιχειρησιακές & Οικονομικές Επιστήμες, την Επιστήμη Υπολογιστών- Πληροφορική και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες & Επιστήμες Υγείας.

Αποτέλεσμα της συνεπούς και υψηλής ποιότητας σπουδών που προσφέρει το IST είναι οι νέες συνεργασίες τις οποίες θα υλοποιήσει από το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014. Πέραν του Πανεπιστημίου του Hertfordshire που επί 21 χρόνια συνεργάζεται με το IST, ξεκινάει συνεργασία με το London South Bank University με σκοπό την προσφορά του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA (Master in Business Administration), καθώς και των προπτυχιακών προγραμμάτων BSc (Hons) Business Management, BSc (Hons) Business Information Technology και BA (Hons) Accounting & Finance.

Το London South Bank University (LSBU) είναι ένα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα Πανεπιστήμια του Λονδίνου και διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην μεταφορά γνώσης και στην ανάπτυξη εταιρικών σχέσεων με τις επιχειρήσεις και τη βιομηχανία, όντας το κορυφαίο επιχειρησιακό Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.

Επιπρόσθετα, το IST παρέχει τη δυνατότητα φοίτησης στα Διεθνή Προγράμματα του University of London. Η διδασκαλία γίνεται εξ ολοκλήρου στην Αθήνα έτσι ώστε οι φοιτητές να έχουν πλήρη υποστήριξη από διακεκριμένους ακαδημαϊκούς κατά τη διάρκεια των σπουδών τους και οδηγεί στο πτυχίο του Πανεπιστημίου.
Το University of London είναι ένα από τα κορυφαία Πανεπιστήμια στον κόσμο. Πρόκειται για μία Ομοσπονδία 18, παγκοσμίου κύρους, Κολλεγίων και 10 εξειδικευμένων Ιδρυμάτων, η οποία φημίζεται για τα υψηλά ακαδημαϊκά της πρότυπα, μία φήμη που χτίζεται από το 1836 και προκύπτει από την εξέχουσα διδασκαλία και το ερευνητικό έργο των Κολλεγίων της.

Μέσω των Διεθνών Προγραμμάτων του University of London, δίνεται πλέον η δυνατότητα στους φοιτητές να φοιτήσουν στα κάτωθι προγράμματα του University of London στο IST, με την ακαδημαϊκή επίβλεψη* των ακόλουθων Κολλεγίων του Πανεπιστημίου:

a) London School of Economics and Political Science (LSE)

  • BSc Accounting and Finance
  • BSc Politics and International Relations
  • Postgraduate Diploma in Banking

b) Royal Holloway

  • BSc Business Administration

c) Goldsmiths

  • BSc Computing and Information Systems

* Η Ακαδημαϊκή επίβλεψη για όλα τα προγράμματα σπουδών του University of London International Programmes γίνεται από τα Κολλέγια του Πανεπιστημίου. Οι ακαδημαϊκοί των Κολλεγίων σχεδιάζουν το περιεχόμενο των προγραμμάτων σπουδών, ετοιμάζουν το εκπαιδευτικό υλικό και είναι αρμόδιοι για την αξιολόγηση των φοιτητών.

Επιπρόσθετα, το IST σε μία προσπάθεια ενίσχυσης της εξωστρέφειάς του, αλλά και ακολουθώντας τις τάσεις της διεθνοποίησης που θέλουν τους νέους να εμφανίζουν ολοένα και μεγαλύτερη κινητικότητα αναφορικά με τον τόπο σπουδών τους, ακολουθεί με συνέπεια μία στρατηγική που αποσκοπεί στην προσέλκυση ξένων φοιτητών από διάφορες χώρες. Η στρατηγική αυτή, παρόλο που ακολουθείται με συνέπεια, δεν έχει καταφέρει να αποφέρει τους αναμενόμενους καρπούς.

Θα αναφερθώ σε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα προκειμένου να εξηγήσω τους λόγους: το Βρετανικό Πανεπιστήμιο του Hertfordshire με το οποίο συνεργάζεται το ISTCollege εδώ και 21 χρόνια, προσπαθώντας να υποστηρίξει το IST, συμφώνησε ο εκπαιδευτικός του σύμβουλος στην Κίνα, να προωθήσει στην Κινέζικη αγορά τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου που προσφέρονται στην Ελλάδα, στοχεύοντας στην προσέλκυση 100 Κινέζων ετησίως. Αυτός ο εκπαιδευτικός σύμβουλος που είναι υπάλληλος του Βρετανικού πανεπιστημίου, με 3 γραφεία στην Κίνα, χρειάστηκε σχεδόν 3 μήνες προκειμένου να καταφέρει να βγάλει Visa για να επισκεφθεί την Ελλάδα. Εάν το Ελληνικό Προξενείο φοβάται να επιτρέψει την είσοδο στην Ελλάδα του Κινέζου εκπαιδευτικού συμβούλου, καταλαβαίνετε ότι οι προσπάθειες να φέρουμε 100 Κινέζους φοιτητές ετησίως στην Ελλάδα, είναι καταδικασμένες να αποτύχουν. Σημειώστε ότι το 2005 είχαμε 73 αιτήσεις ξένων φοιτητών και παρόλο που όλοι είχαν την οικονομική δυνατότητα, πληρούσαν τα ακαδημαϊκά κριτήρια και είχαν προκαταβάλει ολόκληρο το κόστος των διδάκτρων για το 1ο έτος σπουδών, μόνο 3 κατάφεραν να πάρουν Visa.

Στη διεθνή αγορά τριτοβάθμιας εκπαίδευσης η οποία διευρύνεται συνεχώς από το 1975 έως και σήμερα-από τις 800.000 το 1975, ο αριθμός των μεταναστών φοιτητών έφτασε τα 3,7 εκ. το 2009 δεν θα έπρεπε και η Ελλάδα να προσελκύει ένα ποσοστό από όλους αυτούς τους φοιτητές που κάθε χρόνο μετακινούνται;
Είναι σχεδόν αστείο λοιπόν να μιλάμε για εξωστρέφεια, επενδύσεις και ανάπτυξη όταν αδυνατούμε ως χώρα να οργανώσουμε κάτι τόσο απλό, όσο η έκδοση Visa, με αποτέλεσμα να αποθαρρύνουμε οποιαδήποτε συνεργασία ή επένδυση θα μπορούσε να καταστήσει την Ελλάδα ένα εμπορικό, εκπαιδευτικό και πολιτισμικό κέντρο.

Στο IST θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην προσέγγιση αλλοδαπών φοιτητών, συμβάλλοντας ενεργά στην αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

in.gr

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024